Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#2371Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2014, před 11 lety

Zdeněk Herman

Znění stížnosti

U společnosti Jena jsem zakoupil sedací soupravu NUUK za 20905 Kč. Na potahu sedací soupravy se po 17 měsících se udělali žmolky na dvou částech sedací soupravy. Tento stav jsem raklamoval v roce 2013,znovu v 20.1.2014 v obou případech mi přišla stejná odpovědˇ cituji z odpovědi :Tato vada není výrobní vadou,ale jedná se o vlastnosti potahu spojené s užíváním. S touto vlastností materiálu jsem při koupi nebyl seznámen ,a mám na to dva svědky kteří byli při koupi sedací soupravy.


Produkt

na potahu sedací soupravy se na dvou místech vytvořily žmolky


Požadované řešení

Žádám výměnu sedací soupravy s jiným potahem,pokud tento tip nebude k dispozici jsem ochoten se domluvit s prodejcem na jiném tipu za stejnou nebo podobnou cenu cenu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 15:16, před 11 lety

V případě, že kupující nesouhlasí s písemným odůvodněním zamítnutí reklamace, může nechat zhotovit znalecký posudek, který by určil, zda je vada na materiálu způsobena nesprávným užíváním nebo je vadou materiálu. V případě, že znalecký posudek bude ve prospěch kupujícího, má nárok na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 12:46, před 10 lety

Společnost JENA - nábytek, s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.