Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
U společnosti Jena jsem zakoupil sedací soupravu NUUK za 20905 Kč. Na potahu sedací soupravy se po 17 měsících se udělali žmolky na dvou částech sedací soupravy. Tento stav jsem raklamoval v roce 2013,znovu v 20.1.2014 v obou případech mi přišla stejná odpovědˇ cituji z odpovědi :Tato vada není výrobní vadou,ale jedná se o vlastnosti potahu spojené s užíváním. S touto vlastností materiálu jsem při koupi nebyl seznámen ,a mám na to dva svědky kteří byli při koupi sedací soupravy.
na potahu sedací soupravy se na dvou místech vytvořily žmolky
Žádám výměnu sedací soupravy s jiným potahem,pokud tento tip nebude k dispozici jsem ochoten se domluvit s prodejcem na jiném tipu za stejnou nebo podobnou cenu cenu
|
Tweet |
V případě, že kupující nesouhlasí s písemným odůvodněním zamítnutí reklamace, může nechat zhotovit znalecký posudek, který by určil, zda je vada na materiálu způsobena nesprávným užíváním nebo je vadou materiálu. V případě, že znalecký posudek bude ve prospěch kupujícího, má nárok na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.
Společnost JENA - nábytek, s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.