Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#23710Síť prodejen Albert - akce domácí kavárna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 minut 27 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2018, před 7 lety

Ondřej Gerba

Znění stížnosti

Společnost Ahold propagovala prodejní akci domácí kavárna pro nákupy svých zákazníků v období 11.4.-5.6.2018 s tím,že za každých 200 Kč nákupu zákazník obdržel u kasy 1 zlatou kávovou samolepku, když jich nasbíral 12, tedy utratil 2.400 Kč, mohl dostat zdarma kávu nebo čaj, cca v hodnotě 100 Kč. nebo si se slevou zakoupit mlýnek na kafe, příp. stroj na pražení kávy. Jaké je ale překvapení zákazníků když zjistí, že již v polovině akce bonusy zdarma již na prodejnách nejsou. Jediné co je, jsou předražené strojky a pražírny kávy, které se dají koupit na trhu za stejnou cenu jako je ta po odečtení slevy. Čili když to shrneme jde o vědomé klamání a okrádání zákazníka a z mého pohledu je jejich reklamní akce spíše antireklamní akcí, protože já u nich již nakupovat nehodlám, právě pro toto nekalé jednání.


Požadované řešení

Dodání přislíbených vzorků zdarma, tak aby lidé s poctivě nasbíranými body mohli využít toho, že v Albertu utratili své peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 12:09, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.