Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Před měsícem jsem psal o této firmě a požadované částce kterou po mě chtělo uhradit. Od té doby přišel před několika dny další email s touto formulací.
Potřeboval bych poradit co s tím dál dělat aby již byla celá věc vyřízena a již nedocházelo k této situaci. Děkuji za pomoc p. Souček
Aktenzeichen: 31117514397; dateyard AG ./. Josef Souìek
Dear Sir Sou�ìek,
We are writing to inform you that we have now applied to the district court with
jurisdiction for you to obtain the instrument permitting enforcement against you in the
automated order to pay and enforcement order proceedings.
As soon as we have received the instrument permitting enforcement we shall forward it to
the bailiff with jurisdiction for you.
The only way you can still avert this measure is by paying 101,42 EUR immediately.
Insofar as the currently owed amount is transferred entirely and on time, we can confirm you that
the contract is ended and no further claims brought against you.
Potřeboval bych poradit co s tím dál dělat aby již byla celá věc vyřízena a již nedocházelo k této situaci. Děkuji za pomoc p. Souček
|
Tweet |
Pokud by společnost skutečně podala žalobu u místně příslušného soudu v České republice, soud by žalobu spotřebitelovi doručil do vlastních rukou. Pokud by se tak stalo, doporučujeme spotřebitelovi vyhledat služeb advokáta. Seznam advokátů je mimo jiné možné vyhledat na webové adrese: www.dtest.cz/advokati
V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.