Společnost


Feel Free group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23715Zpoždění dodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2018, před 7 lety

Václav Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 16.10.2017 jsem si na eshopu sadrokartony-zatepleni-fasady objednal stavební materiál. Termín dodání byl 3-4 týdny. Ještě dnes stále nemám všechen materiál tvárnice mi začali vozit po 6ti měsících od zaplaceni faktury za materiál. Tím mi zdrželi vyhlídku na dokončení stavby. Bydlím s rodinou v podnájmu který o tuto dobu budu muset platit dál. Další problém je že jsem měl domluvené řemeslníky kteří mi vše odřekly a já musím shánět jiné kteří mi to udělají v nejbližším termínu.
Firma mi neustále lhala o termínech dodání zboží.


Produkt

Stavební materiály, tvarnice, překlady, zdící malty.


Požadované řešení

Požadoval bych náhradu z delší placení podnájmu za 7 měsíců coz je 8000x7=56000kc a 15000kc za shánění nových řemeslníků. Plus 4000kc za vodovodní přípojku která praskla mrazem protože dům nebyl zastřešen v dobu kdy už podle plánu měla být střecha hotová.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 17:22, před 7 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 22:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.