Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes agenturu iSTEP CE s.r.o. jsem si sjednala dovolenou se službou all inclusive od CK VÍTKOVICE TOURS s.r.o. v době 1.7.-6.7.2017. Jednalo se o dva pokoje, kdy mně 14.5.2018 přišlo potvrzení rezervace, kdy byly pokoje rezervované do 17.5.2018. Dne 17.5.2018 jsem rezervace potvrdila, vypsala údaje cestujících do smlouvy a zájezdy zaplatila, načež mi e-mailem přišly od CA Smlouvy o zájezdu. Následně mi bylo voláno, že někdo zapomněl zarezervovat jeden pokoj a přes veškeré urgence jak CA, tak CK nikdo nezjednal nápravu, jelikož je prý v hotelu stopstav na daný typ pokoje a ikdyž je volný ještě rodinný, který je ovšem dražší, tak mi ho nikdo náhradou poskytnout nechce a k problému se staví, jako že se jich to netýká. CK tvrdí, že žádnou smlouvu se mnou neuzavřeli a iSTEP CE také nehodlá nic kompenzovat. Nad vybíráním dovolené jsem strávila spoustu hodin času a výsledek je zatím beznadějný. Prosím o rychlou pomoc. Děkuji Vohnoutová
SMLOUVA O ZÁJEZDU - Hotel Club Funimation Borik, Chorvatsko
Zajistit uskutečnění dovolené za každou cenu tak, abychom se kapacitně v daném termínu všichni ubytovali - je nás 5. Volný dražší pokoj tam stále je, ale kompenzaci nikdo poskytnout nechce.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uzavře smlouvu o zájezdu s cestovní agenturou (v tomto případě iSTEP CE s.r.o.), jedná se zpravidla o zastoupení a práva a povinnosti vznikají zastoupenému, tedy cestovní kanceláři (VÍTKOVICE TOURS s.r.o.). Skutečnost, že se jedná o zastoupení doporučujeme ověřit ve smluvní dokumentaci.
V případě, že zájezd nemá sjednané vlastnosti (např. není dostupný sjednaný počet pokojů), jedná se o vadu zájezdu a pořadatel je dle § 2537 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen sjednat nápravu.
Nezjedná-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určí, může si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady. Určení lhůty k nápravě není třeba, pokud pořadatel odmítl nápravu zjednat nebo vyžaduje-li se okamžitá náprava vzhledem k zvláštnímu zájmu zákazníka.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.