Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2372Neuznané odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2014, před 11 lety

Vladimíra Schrenková

Znění stížnosti

Dne 13.122013 jsem v internetovém obchodě u firmy MOBILTEL.cz objednala mobilní telefon SAMSUNG GALAXY SIII i9300 za 8020,-Kč,18.12.2013 mi byl doručen.Měl to být vánoční dárek pro syna.Avšak po rozbalení telefonu a vložení Sim karty požadoval telefon PIN KOD pro odemknutí sítě sim karty.Nikdy jsme se s tím nesetkali a nevěděli co máme dělat.Mysleli jsme,že je chyba na naší straně a proto jsme se nejdříve rozjeli do Českých Budějovic do 02 prodejny.Tam nám bylo řečeno,že je chyba na staně prodávajícího.V žádném případě by nás nenapadlo,že firma zabývající se prodejem telefonu zašle nefunkční telefon,aniž by předem zboží zkontrolovala.Ihned jsem e-mailem kontaktovala prodávajícího o problému.Ten chtěl zaslat výrobní číslo telefonu,což jsem udělala.Po dvoudnech kdy ze strany prodávajícího nebyla žádná snaha napravit závadu jsem se rozhodla dne 30.12.2013 ve 14 denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy.Ten ji sice zaregistroval,ale telefon poslal zpět s tím,že jsme telefon rozbalili,chybí výrobní folie,,což si myslím,že je z pohledu kupujícího logické.Dále,že je poškrábaný zadní kryt a nabíjecí hlava a rozbalené příslušenství,což není v žádném případě pravda.Jak jsem již uvedla,telefon byl nefunkční,tudíž jsme ho ani nemohli používat.Uvedení do původního stavu prodávající uvádí by vyšlo na 3000,-Kč.Mohu e-mailem zaslat fotografie telefonu.Jediné co syn udělal bylo to,že sundal folii.Poté jsem se začala o tuto firmu více zajímat a na mobiltel-diskuse jsem zjistila kolik podvedených nás je.Dne 2.2.2014 jsem opět zaslal telefon i s příslušenstvím a dopisem ve kterém trvám na odstoupení od kupní smlouvy,neboť mám na to ze zákona právo,ale opět bezvýsledně.Byl mi opět dne 17.2.2014 vrácen,ale já jej již nevyzvedla.Firma neakceptuje odstoupení a nevrátila cenu za zboží.


Produkt

mobilní telefon SAMSUNG GALAXY SIII i9300.Výrobní číslo telefonu 359435053993478.


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 13:15, před 11 lety

V tomto případě má kupující právo od smlouvy odstoupit a pokud může fotografiemi prokázat, že k poškrábání nedošlo, má nárok na vrácení plné ceny (folie se nezohledňuje při odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku). Náklady může chtít prodejce maximálně, pokud by hradil cestu zboží zpět k němu. Poplatky za uvedení zboží do původního stavu - obaly, folie atd. nejsou v tomto případě přípustné, protože by byly sankcí za odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 13:24, před 10 lety

K případu se společnost vyjádřila s tím, že odstoupení bylo uznáno, ale zboží bylo zasláno spotřebitelce zpět, aby jej uvedla do původního stavu. Nyní je výrobek na provozovně společnosti a společnost si účtuje tzv. úložné.

K tomu pouze doplňujeme, že v tomto případě bude opravdu zásadním, co lze prokázat - tedy stav telefonu před odesláním zpět, případně stav telefonu u prodejce (zda nedošlo k poškození v průběhu přepravy).
Zároveň, pokud by toto nebylo prokazatelné, má spotřebitelka možnost telefon vyzvednout a uplatnit reklamaci, kde již nebude podstatné, zda byla stržena folie nebo ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.5.2014 21:39, před 10 lety


Vladimíra Schrenková

V příloze zasílám fotografii telefonu.Kdyby bylo potřeba zašlu i jiné.Opět zdůrazňuji,že telefon jsme dostali zcela nefunkční,tudíž s ním nebylo a ani nemohlo být nikterak manipulováno!Telefon jsme v žádném případě neponičili.Pouze rozbalili a poslali zpět s odstoupením od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě.Dále požaduji od prodávajícího ještě zaplacení 103 Kč a 57 Kč,které vznikly posíláním poštou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:41, před 10 lety

Vzhledem k nemožnosti dosáhnout smírného řešení, jsme nuceni stížnost uzavřít s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.3.2015 12:42, před 10 lety


Vladimíra Schrenková

Hodnocení: