Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#23720Vyučtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2018, před 7 lety

petr dlabač

Znění stížnosti

je v pořádku,ale zároven mě došla fa.3648korun slatná dobrý den.přišla mě fa.za 6.4.-5.5. 6606korun splatná 24.5.2018 to 3.6.operátorka mě asi dobře informovala,že to je tím že je změněno fakturační období.jenže já když jsem mluvil s operátorem o změně respektivě o posunutí tak mě nikdo neinformoval,že dostanu dvě fa.s rozdílem cca 8dnu od sebe k zaplacení.naopak jsem jen chtěl aby další fakt.období bylo ne 24teho ale třeba 10teho.pochopil bych kdyby nasledujici fa byla ponížena o tuto částku,ale není tomu tak.a tak třeba veci co mám na splatky zaplatím jednou a za osum dní podruhé?a jak je možné,že v pruměru platim kolem 5000korun a druhá fa.na 3648 je pouze za 8 dní ,když se slátkami platím više uvedené?nehledě k tomu,že je mi stále učtována už od měsíce unora tv t-mobil včetně zařázení,které jsem ve lhutě vrátil a tv nikdy neviděl a neměl?jen poštovné mě stálo dvakrát 128korun a fakturovaná služba nepočítaje nové výše uvedené fa.1200korun.operátor mě tvrdil a ujištoval,že v příštím vyučtování bude přeplatek za služby co nemám vrácen a opět se tak nestalo.docela lituji,že jsem prodloužil smlouvy.informace neuplnné a placení nečeho co nemám není myslím v pořádku.pochopil bych to u malé firmy,ale i tak asi ne.kdy mě operátor řekl,že v takovém krátkém časovém useku dostanu dvě fa.skoro obdobné nebudu to měnit,jelikož už tak dost platím a to nejsem firma.pro mě je to neunosné zaplatit takovou částku,jelikož se momentálně starám o nemohoucí osobu blízkou atd.


Produkt

tv t-mobil,vyučtování


Požadované řešení

vrátit vyučtování tak jak bylo a platit jednou měsíčně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 17:28, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.