Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23721Nevyžádané, silně obtěžující SMS od vás

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2018, před 7 lety

Tomáš Motyčka

Znění stížnosti

Dobrý den, historii mojí stížnosti najdete dole. Čtěte prosím podle čísel od spodu, je to nepřehledné, protože nemohu text rozlišit ani barevně ani tučností.
-------------------------------------------------------------
8.
Také si myslíte, že bych si měl od vás koupit novou simku, aby jste mě už nemuseli posílat nevyžádané SMS? Dnes dopoledne jich během pár minut přišlo zase 8! A co když to nepomůže? Doporučíte abych si od vás koupil nový mobil? Pak třeba televizi!!! Docela dobrý marketingový tah, ne? Nebo vám mám zavolat? Minuta za 3,-Kč, 10 minut čekání a na závěr se dozvím, že mi neumí pomoci! Od čeho tam tedy jsou? Věděli by alespoň předpověď počasí? Ironie? Ano, ze zoufalství! Když se vám rozdrnčí telefon a drnčí 36x za sebou, číslo žádné, takže nejde zablokovat, podpis O2! Na O2 to neumí zrušit! Co by jste dělali vy? Tomáš Motyčka, tel.: 723 194 769.


----------------------------------------------------------------
7. Dnes os O2 Family
--------------------
Vážený pane Motyčko,

společnost O2 Family jako Váš operátor neodesílá zákazníkům SMS zprávy od žádné společnosti, ani Vámi níže uvedené.

Společnost O2 Family ani neposkytuje telefonní čísla zákazníků pro třetí strany.

Novou SIM kartu si můžete vyzvednout na vybraných prodejnách O2:

https://www.o2family.cz/files/all/ostatni/znackove-prodejny.pdf

SIM kartu obdržíte neaktivní a je třeba jí aktivovat na stránkách:

https://samoobsluha.o2family.cz/vymena-sim-karty-na-znackove-prodejne-o2/

Případně Vám novou SIM kartu odešleme do 5 pracovních dnů doporučenou poštou na Vaši adresu. V průvodním dopise u odeslané SIM karty přikládáme popsaný postup aktivace.

Výměna SIM karty je zpoplatněna částkou Kč 95,- včetně DPH.

Prosíme o potvrzení, pokud si přejete SIM kartu zaslat dopisem.



V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat opět na emailu info@o2family.cz nebo na zákaznické lince 841 117 118.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Čadková Karolína | O2 Family, s.r.o.
Oddělení péče o zákazníky
Za Brumlovkou 266/2 140 00 Praha 4 - Michle
info@o2family.cz

www.o2family.cz | Zákaznická linka: 841 117 118
----------------------------------------------------------------

6. Firmě O2Family
-----------------
From: jamot@centrum.cz
Sent: 21.5.2018 16:38:30
To: Info
Cc:
Subject: RE: Upozornění
Dobrý den, tak jsem měl sim kartu celý čtvrtek ve starém, tlačítkovém telefonu, nepřišlo nic! V pátek a v sobotu, již v novém, "trochu chytřejším" telefonu také nic, ale včera v 9 hodin dopoledne tato SMS přišla znovu. Nezlobte se, ale já to beru jako obtěžování, narušení mého soukromí! Číslo svého telefonu jen tak někomu nedám, ale operátor asi může všecko! Co mi pomůže výměna simky, opravdu nevím a to si mám kvůli tomu zase kupovat nový telefon? Celá rodina jsme u vás nebo u O2, za měsíc nám končí smlouva a od nového roku bude manželka končit v zaměstnání, takže budeme asi muset skončit i u o2 family a my vážně uvažujeme, že přejdeme jinam. Snad si s vašimi SMS nový operátor po radí. Když jsem se před měsícem stavoval v Globusu, bylo mi řečeno, že se s tím nedá nic dělat. Tak se mám nechat obtěžovat stále, protože vy si s tím nevíte rady? Proč je prostě nepřestanete posílat? My jsme s Lorenc Logistic nikdy nic neměli, do nedávně jsme nevěděli ani že existují! A vy nám je neustále vnucujete a vnucujete! Před týdnem jsem měl práci, stál jsem celé dopoledne na žebříku a natahoval dráty, čekal jsem důležitý hovor, tak jsem si telefon nevypnul a přišlo mi v momentě 36 SMS, vždy po minutě. To by vám nevadilo? Tomáš Motyčka.
--------------------------------------------------------------

5. Od O2 Family
---------------
______________________________________________________________
> Od: Info
> Komu:
> Datum: 14.05.2018 09:43
> Předmět: RE: Upozornění
>

Vážený pane Motyčko,

pokud Vám chodí jedna a ta samá SMS stále dokola, je třeba vložit SIM kartu do jiného telefonu alespoň na 5 hodin. Pár SMS zpráv, které jsou ve frontě, může ještě dorazit na nový telefon.

Pokud Vám budou chodit duplicitně i nově zaslané SMS v tom druhém přístroji, je třeba požádat o výměnu SIM karty.



V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat opět na emailu info@o2family.cz nebo na zákaznické lince 841 117 118.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Čadková Karolína | O2 Family, s.r.o.
Oddělení péče o zákazníky
Za Brumlovkou 266/2 140 00 Praha 4 - Michle
info@o2family.cz

www.o2family.cz | Zákaznická linka: 841 117 118



--------------------------------------------------------------
4. Psáno O2 Family
------------------
From: jamot@centrum.cz
Sent: 11.5.2018 15:27:12
To: info@o2family.cz
Cc:
Subject: Upozornění
Dobrý den, už jsem opravdu zoufalý a nevím co mám dělat. Dole, červeným textem jsem se obrátil na firmu Lorenc...., prý to není jejich chyba, ale vaše a upozorňují vás na to. To jsem psal 6.5., odpověděli mi 9.5. a dnes to vypadá na naschvál, jinak si to neumím vysvětlit - zelený text! Vám by to nevadilo? Vy by jste klidně nechal pískat telefon celý den? Když ho vypnu, tak ho nemusím mít, ne? Tomáš Motyčka.
------------------------------------------------------------
3. Od firmy LG
--------------
Jedna se o chybu, ktera je na strane operatora.
Predal jsem k reseni na O2. Na nasi O2 lince s tim nemohou nic vyresit, protoze mate cislo u O2 Family (jina firma).
Snad si reseni pozadavku predaji a jakmile budu vedet vic, dam vam zpravu.
Pripadne zavolejte na vaseho operatora znovu a chtejte zjednat okamzite napravu. Muze vam vypnout tyhle zpravy.
Dekuji a preji hezky den
Krs
-----------------------------------------------------------------
2. Opět firmě Lorenc Logistic
-----------------------------
Dobrý den, nevím kdo to rozesílá, ale figuruje tam název vaší firmy, tedy jste o to museli někdy zažádat, tudíž by jste měli zjednat nápravu vy! Dnes mi totiž těchto SMS přišlo 36!!!!! Kolem 10. hodiny, vždy po minutě. To je jak když se někdo mstí, že jsem se ozval! Co mám tedy udělat? Zahodit mobil i se simkou a koupit vše nové? Nebo zkusi kriminálku? To už totiž není jenom obtěžování! To je šikana! Tomáš Motyčka.

------------------------------------------------------------------


1. Psáno firmě Lorenc Logistic
------------------------------
Dobrý den, obracím se na vás s vážnou prosbou. V lednu jsem si koupil nový telefon a od té doby mě neustále obtěžují vaše SMS. Ty mi chodí někdy i několikrát denně. Vždy je v SMS uvedeno toto:
W. LORENC-LOGIS.CZ
datum
prostřednictvím O2-CZ01

Například 3.5. mi tyto SMS přišly 3. Zkoušel jsem volat operátorovi, byl jsem na pobočce osobně, nikde mi nedokáží říci co s tím mám dělat. Můžete prosím s tím něco udělat vy? Jedná se o číslo telefonu 723 194 769. Předem velice děkuji za odpověď, či nápravu. Tomáš Motyčka.


Požadované řešení

Neposílat SMS!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2018 08:50, před 7 lety

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci poskytovaných služeb. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.