Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#23727Navrat penez.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

Justin Dias

Znění stížnosti

Dobry den. Pred 15 dny jsem u Alzy zakoupil zbozi a zaplatil kartou. Behem nekolika hodin z urcitych duvodu objednavku jsem zrusil aniz by vubec osobne prebiral jak puvodne se planovalo. Na strankach u Alzy na mem uctu bylo ale hned oznameno ze zbozi jsem prevzal. Na prodejne nicmene jsem nebyl, zbozi neprebiral. Povazuji to za lzivou informaci kterou jsem absolutne neocekaval ze takhle dokaze zachovat prodejce jako Alza. Kontaktoval jsem Alzu s tim aby mi byla vracena castka kterou jsem zaplatil. Bylo mi receno ze penize se mi vrati do tydne a vsak maximalne do 14 dnu. Bohuzel ani po 15 dnech kdy vyprsela zakonem stanovena lhuta pro navrat penez Alza mi zadny penize nevratila a tak podle § 1832 zákonu č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku má prodejce povinnost vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od převzetí odstoupení s kupní smlouvou. Prodejce se nachazi v prodleni a je to pripad pro nahlaseni ČOI o poruseni zakonu. Navic prodejce u objednavky zbozi na svych strankach myho uctu tvrdi zr zbozi bylo predano. Jedna sd ale nekalou praktiku ze strany prodejce jak si ponechat penize za zbozi ktere jsem nikdy osobne neprebiral. Prosim o zasah pomoc vyresit tuto situaci.

Prosim o zasah .


Produkt

Wifi adapter, sitovy kabel. Na castku 688 kc


Požadované řešení

Navrat penez na muj ucet, a omluva ve snaze nepravdive uvest informace ze obchodnik mi zbozi osobne vydal aniz by jsem vubec navstivil prodejnu. Pripadne zadam o interni setreni s dolozenim videozaznamu jak prebiram to zbozi, rad by jsem se podival jak je mozny provest podobny podvod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 18:15, před 7 lety

Prodávající má v případě odstoupení od smlouvy povinnost vrátit zaplacenou částku do 14 dnů po odstoupení od smlouvy dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V případě, že tak neučiní ocitá se v prodlení a spotřebitel může navíc požadovat i úrok z prodlení v zákonné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 15:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.