Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2373Reklamace vyúčtování, za dodávku el. energie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2014, před 11 lety

Lukáš Juřena

Znění stížnosti

Reklamace vyúčtování elektřiny, spotřebovaného elektrického proudu

Moje jméno a příjmení: Lukáš Juřena

Název poskytovatele ČEZ


Reklamace vyúčtování spotřebované energie

Dobrý den,
na základě smlouvy o dodávce elektrické energie, jsem odběratelem elektřiny pro byt 2+1 o výměře 70 m2 na adrese Kojetín, Sladovní ul. 1309. V pravidelném vyúčtování mi byla fakturou vyměřena cena poskytnutých služeb ve dvoj násobku mojí obvyklé spotřeby, přitom jsem nevyužíval elektrickou energii nad rámec obvyklé spotřeby. Naopak, bydlím nyní sám (dříve 2 osoby) a vzhledem k mému zaměstnání často pobývám mimo město a na této adrese se tedy téměř nenacházím. Vyúčtovaná spotřeba se mi proto jeví jako nepřiměřeně vysoká. Záloha měs. 1690,- a doplatek činí 4800,-. Obvyklá cena za rok u společnosti ČEZ s tarifem standard je 11.428,- a moje je 21.800,-
Reklamaci jsem podal ale byla mi negativně vyřízena a já jsem velmi nespokojen s průběhem reklamace, proto se obracím na Vás s žádostí o pomoc, při této situaci.

Předem děkuji
Kojetín 26. 2. 2014
...Lukáš Juřena...


Požadované řešení

Chtěl bych opravdu důkladné prošetření elektroměru na černý odběr druhé osoby, a to vše za mojí přítomnosti. Požaduji vrácení peněz a to opravdu kategoricky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 12:25, před 11 lety

V rámci reklamace je zákazník oprávněn požadovat přezkoušení elektroměru autorizovaným metrologickým střediskem. V případě, že bude měřidlo vyhodnoceno jako vadné, hradí cenu přezkoušení společnost. Pokud bude shledán v pořádku, hradí tuto cenu zákazník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 14:10, před 10 lety

Společnost ČEZ, a. s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.