Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklamace vyúčtování elektřiny, spotřebovaného elektrického proudu
Moje jméno a příjmení: Lukáš Juřena
Název poskytovatele ČEZ
Reklamace vyúčtování spotřebované energie
Dobrý den,
na základě smlouvy o dodávce elektrické energie, jsem odběratelem elektřiny pro byt 2+1 o výměře 70 m2 na adrese Kojetín, Sladovní ul. 1309. V pravidelném vyúčtování mi byla fakturou vyměřena cena poskytnutých služeb ve dvoj násobku mojí obvyklé spotřeby, přitom jsem nevyužíval elektrickou energii nad rámec obvyklé spotřeby. Naopak, bydlím nyní sám (dříve 2 osoby) a vzhledem k mému zaměstnání často pobývám mimo město a na této adrese se tedy téměř nenacházím. Vyúčtovaná spotřeba se mi proto jeví jako nepřiměřeně vysoká. Záloha měs. 1690,- a doplatek činí 4800,-. Obvyklá cena za rok u společnosti ČEZ s tarifem standard je 11.428,- a moje je 21.800,-
Reklamaci jsem podal ale byla mi negativně vyřízena a já jsem velmi nespokojen s průběhem reklamace, proto se obracím na Vás s žádostí o pomoc, při této situaci.
Předem děkuji
Kojetín 26. 2. 2014
...Lukáš Juřena...
Chtěl bych opravdu důkladné prošetření elektroměru na černý odběr druhé osoby, a to vše za mojí přítomnosti. Požaduji vrácení peněz a to opravdu kategoricky.
|
Tweet |
V rámci reklamace je zákazník oprávněn požadovat přezkoušení elektroměru autorizovaným metrologickým střediskem. V případě, že bude měřidlo vyhodnoceno jako vadné, hradí cenu přezkoušení společnost. Pokud bude shledán v pořádku, hradí tuto cenu zákazník.
Společnost ČEZ, a. s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.