Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#23731Reklamace Svářečky folii ETA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

Zdeněk Skoček

Znění stížnosti

Dne 16.5. zakoupena na prodejně ETA, Cejl 43, 602 00 Brno svářečka folií ETA. Při provozu doma nefunkční - nesvařuje, neodsává vzduch. 22.5. vráceno na prodejně s požadavkem o vrácení peněz. Prodavačka vyzkoušela , opět nefunkční , odmítla proplatit peníze zpět a vydala reklamační protokol s větou " dle zákazníka neodsává a nesvařuje" s tím že do měsíce reklamace vyřídí. Potřebuji tento výrobek a nemám šanci zpracovávat potraviny, peníze na zakoupení nového výrobku v nedohlednu


Produkt

Výrobek ETA 276290000 Svářečka folii ETA Freshie II 276290000, výrobní číslo 3541


Požadované řešení

Vrácení peněz, ztráta důvěry ve výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 18:11, před 7 lety

V případě že se na zboží vyskytne vada, má spotřebitel právo zboží reklamovat. V případě oprávněné reklamace je prodávající primárně povinen odstranit vadu buď opravou věci, nebo výměnou za nový kus, až pokud by toto řešení nebylo možné, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit (tedy nárok na vrácení kupní ceny) dle § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Vyřídit reklamaci je prodávající povinen bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pokud by prodávající v této době reklamaci nevyřídil, jednalo by se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebiteli by vzniklo právo odstoupit od smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 18:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodařilo-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.