Společnost


Petr Holas

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23734Reklamace ceny za servis vnitřní žaluzie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

Martin Paleček

Znění stížnosti

Dobrý den,

na den 16.5.2018 jsem objednal servis vnitřní žaluzie, jednalo se o nefunkční ovládací řetízek, který prokluzoval a žaluzie se tak nedala vytáhnout nahoru. Cenu 250 Kč jsem předpokládal dle ceníku na webu http://www.zaluzieholas.cz/zaluzieholas/4-Cenik-sevisu , položka "Opravy vnitřních žaluzií". Cena opravy však byla účtována v hodnotě 350 Kč.

U vlastní opravy byla manželka, která o ceně z webu nevěděla a domnívala se tak, že 350 Kč je ceníková cena a sumu zaplatila. Poté, co jsem se dozvěděl, že cena opravy byla o 100 Kč vyšší, kontaktoval jsem telefonicky servis, kde mi bylo sděleno, že ceny na webu jsou staré a de facto neplatí (nahrávku hovoru mám k dispozici). Během hovoru se dodavatel zavázal, že rozdíl v ceně vrátí, bohužel na další telefonáty již nereagoval.

Přikládám účetní doklad s rozporovanou hodinovou sazbou. Dále přikládám fotografii ceníku. Nejde mi ani tak o tu stokorunu, ale o princip, proto jsem se rozhodl k tomuto kroku.


Produkt

Servisovaná byla klasická vnitřní lamelová horizontální žaluzie


Požadované řešení

Vrácení rozdílové částky za servis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 15:14, před 7 lety

Inzeruje-li poskytovatel své služby na internetu, jedná se o tzv. veřejnou nabídku ve smyslu § 1780 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Smlouva uzavřená na základě veřejné nabídky je uzavřena v okamžiku, kdy spotřebitel nabídku akceptuje (přijme), přesněji okamžikem, kdy navrhovateli oznámí, že veřejnou nabídku přijímá.

Pokud je u takovéto nabídky uvedena cena služby (např. právě v ceníku), stává se i tato cena součástí smlouvy a je pro smluvní strany závazná. Poskytovatel služby je pak oprávněn účtovat právě sjednanou cenu a nemůže jí svévolně navyšovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 18:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.