Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
3dny čekám na balíček, který mi měl přijít v pondělí, přišla mi potvrzovací SMS, že balíček mi bude doručen mezi 11-13 hodinou. Balíčky si záměrně nechávám posílat do práce, protože vím, že ho vždy někdo na recepci naší firmy převezme. V ten daný den mi v 13:51 přišla další SMS s informací, že balíček si mohu vyzvednout v PPL Parcel Shopu!Řidič se ani neobtěžoval balíček doručit na danou adresu! téhož dne jsem volala na linku PPL s tím, že balíček chci doručit na danou adresu a řidič tu vůbec nebyl! Paní na lince se mi hrozně omlouvala a zadala daný balíček doručit expresně následující den. Další den to samé, řidič opět nic nepřivezl a přitom tu na naší firmě byl s jinými balíky! Po opětovném volání na linku mě paní ujistila, že balíček určitě dostanu ve středu! Dnes je středa a stále nic! Když jsem volala na daný parcel Shop, zda tam můj balíček je, tak mi bylo potvrzenou že ano, už od pondělí a nikdo se ho ani nesnažil vyzvednout (řidič)! Za tohle platíme?! Přijde mi to nehorázné!
sankce řidiči, za neplnění své práce
snížit cenu přepravy
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.