Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23739Nedodání balíků - opakovaně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

Kateřina Svozilková

Znění stížnosti

3dny čekám na balíček, který mi měl přijít v pondělí, přišla mi potvrzovací SMS, že balíček mi bude doručen mezi 11-13 hodinou. Balíčky si záměrně nechávám posílat do práce, protože vím, že ho vždy někdo na recepci naší firmy převezme. V ten daný den mi v 13:51 přišla další SMS s informací, že balíček si mohu vyzvednout v PPL Parcel Shopu!Řidič se ani neobtěžoval balíček doručit na danou adresu! téhož dne jsem volala na linku PPL s tím, že balíček chci doručit na danou adresu a řidič tu vůbec nebyl! Paní na lince se mi hrozně omlouvala a zadala daný balíček doručit expresně následující den. Další den to samé, řidič opět nic nepřivezl a přitom tu na naší firmě byl s jinými balíky! Po opětovném volání na linku mě paní ujistila, že balíček určitě dostanu ve středu! Dnes je středa a stále nic! Když jsem volala na daný parcel Shop, zda tam můj balíček je, tak mi bylo potvrzenou že ano, už od pondělí a nikdo se ho ani nesnažil vyzvednout (řidič)! Za tohle platíme?! Přijde mi to nehorázné!


Požadované řešení

sankce řidiči, za neplnění své práce
snížit cenu přepravy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 17:56, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 15:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.