Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,měl jsem dříve zaplacenou službu zasílání poptávek na ubytování - provozujeme s manželkou malý penzion.Protože nám chodily poptávky vymykající se našemu zaměření(cyklistika a vinařství),regionu a velikosti(kapacita 12 osob).Nyní jsem se nechal přesvědčit k objednání si služby(telefonicky),kdy mi paní garantovala,že už je vše jiné,mají dokonalé filtry a budou se ke mě dostávat pouze odpovídající poptávky.Opak je pravdou,chodí mi poptávky na letenky,autobusovou dopravu do Krakowa,pobyty na horách,u sjezdovak,školení pro 100 osob atd.Nezaplatil jsem fakturu a začaly mi chodit upomínky.Na mailovou korespondenci nikdo nereagoval,dnes jsem telefonoval s žádostí o sjednání nápravy nebo storno služby a bylo mi řečeno,že službu lze zrušit po storno poplatku rovnajícímu se 50% faktury.Takže jsem si za cca 5 tisíc objednal velké množství spamu,který jen mažu.Zatím se neobjevila žádná poptávka,na kterou bych mohl reagovat.Prosím o radu,jak mohu postupovat,abych se z objednávky vyvázal a dostal zaplacenou částku zpět.(dnes už mám doma upomínku od vymahačské společnosti vč.penalizace).
Storno objednávky.
|
Tweet |
V tomto případě bude zásadní, co bylo předmětem smlouvy a co lze prokázat. Doporučujeme vyžádat si hovor, ve kterém byla smlouva uzavřena, aby bylo jednoznačné, co operátorka přislíbila. Na základě toho lze službu reklamovat a žádat přiměřenou slevu nebo celkové odstoupení od smlouvy.
Společnost B2M.CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.