Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Predcasne jsem ukoncila smlouvu z duvodu stehovani k vuli v velke spotrebe plynu abych vysla musela bych za 2+1 byt platit asi 3500kc mesicne na to fakt nemam resila jsem to s Centropolem vubec je to nezajimalo naopak jsem dostala 6000 pokuty asi protoze jsem mela velkou spotrebu plynu tak velkou pokutu na to ze jsem u nich zhruba 6let i pres nevoli majitele bytu tak to mam za to az budu potrebovat energie na sebe tak s centropolem jsem skoncila jde jen o lidsky pristup a ten bohuzel nemaji
Ty velkev nedoplatky co mi prijdou zaplatim ale na tu pokutu 7500 nemam
|
Tweet |
Energetický zákon nepřiznává spotřebiteli právo na zrušení smlouvy o dodávkách energií v případě stěhování z připojené nemovitosti, která je odběrným místem. Mění-li spotřebitel své bydliště (stěhuje se), bude záležet, jaké podmínky byly mezi ním a společností sjednány. Podle aktuálních Obchodních podmínek dodávky společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s. je možné smlouvu na dobu určitou ukončit předčasně pouze po dohodě smluvních stran. Z důvodů zvláštního zřetele může být smlouva ukončena bez povinnosti spotřebitele kompenzovat společnost.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.