Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23745Povodná seznamka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

Kristýna Páníková

Znění stížnosti

bohužel se musím připojit k zástupu stížností na seznmku be2

15.3 jsem se do této seznamky zaregistrovala, využila možnosti zkušebního měsíčního členství za rozumnou cenu.
O automatické závaznosti na 3 měsíce za nadsazenou cenu, ke které se zavazujete jediným kliknutím, nikde viditelně ani zmínka.Z mého účtu se samozřejmně strhavali peníze, bez mého vědomí celé tři měsíce. Dne 15.5. jsem dostala první upomíku na uhrazení částky 2527kč i s pokutou. A dne 22.5. jsem dostala další upomínku za nezaplacení částky s výhružkou vymáhání dluhu. Opravdu netuším co mám dělat. Mám srach,že když to zaplatím budou mi stále pořád vyhrožovat. Tady ta seznamka mě už stála opravdu hodně peněz a těch 2527kč platit opravdu nehodlám...


Požadované řešení

Chci rozvázat veškeré kontakty s agenturou be2 a zrušit bezdůvodný dluh na mou osobu.A předem dkuji za vyřízení mé stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 17:51, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat placené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2018 15:01, před 7 lety

ID: 171664420


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.7.2018 15:12, před 7 lety


Kristýna Páníková

Dobrý den,
S Vaší společností jsem si vyměnila pár emailu,ale bez žádného řešení.
Strhávali jste si automaticky z mého účtu, bez mého vědomí několik částek 4.5.2018 535kč, 7.5.2018 2krát 409kč, 9.5.2018 150kč a dohromady je to 1503kč. Jsem ochotna zaplatit pouze částku 1024kč která chybí do dovršení dluhu 2527kč , i když netuším za co ...A chci aby jste s tím souhlasili.Mám i výpisy z učtu,které jsem Vám emailem zaslala. A vaše společnost tvrdí,že jste mi ty peníze nestrhávali vy.Což není pravda protože sedí číslo účtu a variabilní symbol!

Děkuji předem za vyřízení nepříjemné záležitosti!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2018 06:58, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.7.2018 13:42, před 7 lety

ID: 171664420


Dobrý den.

V rámci Vašeho profilu na www.be2.cz, dohledaného dle referenčního čísla, uvedeného v rámci Vašeho úvodního komentáře ze dne 23/05/2018, byla doposud uhrazená pouze jedna platba, a to k datu: 15/03/2018, v celkové výši 156 Kč.

Platby, na které odkazujete, byly adresované společnosti PLAYSTATIONNETWORK, London. Číslo účtu žel nelze z naší strany překontrolovat, jelikož není v rámci Screenshotů, zaslaných z Vaší strany, uvedené.

Děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2018 12:25, před 7 lety


Kristýna Páníková

Dobrý den,
Po společnosti požaduji, aby prokázala skutečnost, že mohou danou pohledávku vymáhat a že je tedy pověřena podnikatelem k vymáhání pohledávky, či že jí byla pohledávka podnikatelem postoupena, a to na základě smlouvy o postoupení pohledávky. Bez těchto podkladů by se mohlo stát, že bych pohledávku uhradila neoprávněnému subjektu. Poté částku zaplatím. A požaduji okamžité vypovězení smlouvy!

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 09:38, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2018 15:18, před 7 lety

ID: 171664420


Dobrý den.

V případě, že vyžadujete potvrzení od společnosti Intrum, které BYLA pohledávka z naší strany postoupená, že se tak nesporně stalo, kontaktujte prosím přímo společnost Intrum.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2018 08:52, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 13:03, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.