Společnost


SPEEDPRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23748Neumožnění vrácení zboží v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

Jan Klvaňa

Znění stížnosti

Objednal jsem si závodní kombinézu, kterou jsem z důvodu nevhodné velikosti vrátil. Společnost si zboží nepřevzala a zásilka se mi vrátila zpět.Odůvodnění společnosti zní, že mě upozorňovali že objednané zboží po zaplacení zálohy nelze vrátit. Dále se mnou nekomunikují.

Vše jsem řešil s ADR ČOI (Neúspěšně)

ČOI mi sdělila že mám zákonné právo navrácení zboží, přesto že jsem byl předem upozorněn že zboží nelze vrátit.

(Původně jsem požadoval zboží vyměnit za větší velikost)


Produkt

OMP FIRST EVO 2016 závodní kombinéza - FIA (IA01854) = 12.249,-Kč


Požadované řešení

Požadoval jsem pouze výměnu zboží na, které stále trvám. Nejde mi o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 17:46, před 7 lety

Výjimky, ve kterých nejde od smlouvy uzavřené na dálku odstoupit určuje § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (OZ). Tyto výjimky není prodávající oprávněn rozšiřovat nad rámec zákona smluvními ujednáními. Pokud odmítá odstoupení od smlouvy v jiném případě, než který uvádí § 1837 OZ, jedná se o nepřiměřené ujednání ve smyslu § 1813 OZ, ke kterému se dle § 1815 OZ nepřihlíží (tzn. jako by ve smlouvě vůbec nebylo).

Spotřebitel má tedy nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny do 14 dnů po odstoupení od smlouvy. Pokud prodávající v uvedené době zaplacenou částku nevrátí, ocitá se v prodlení a spotřebitel má nárok připočíst navíc i úrok z prodlení v zákonné výši.

V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, je třeba obrátit se na soud. Pro podání žaloby doporučujeme využít služeb advokáta - databáze advokátů k nalezení zde: https://www.dtest.cz/advokati

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 15:54, před 7 lety

Společnost se velmi expresivním a vulgárním způsobem odmítla podílet na řešení sporu skrze službu VašeStížnosti.cz. Jelikož je služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít soudní řešení. Pro podání žaloby doporučujeme využít služeb advokáta - databáze advokátů je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/advokati, případně zde: http://vyhledavac.cak.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.