Společnost


NORMUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2375Padělený parfém

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2014, před 11 lety

Jiří Švec

Znění stížnosti

Dne 15.12.2013 jsem na internetovém obchodě zakoupil parfém Chanel Coco Mademoiselle 100ml v hodnotě 2.786,- (9,- za dobírku, 69,- za přepravu). Parfém došel v pořádku a protože se jednalo o dárek k narozeninám přítelknyně, který má 2.1., nerozbaloval jsem ho. Rozbalen byl až 2.1. ale oba dva nás nemyle překvapil obsah. Nejenže flakón byl už na první pohled jiný, ale i víčko na flakónu skoro nedrželo. Síla parfému vůbec neodpovídala. Již 5 minut po použití nebyl cítit. Okamžitě jsem zkoušel volat na telefonní číslo uvedené na webových stránkách a vzhledem k novému roku bylo nedostupné. Napsal jsem tedy email, na který mi pracovník firmy odpověděl, že se mám držet reklamačního řádu. To jsem udělal a balíček se všemi potřebnými náležitostmi odeslal v následujících dnech. Do dnešního dne nemám žádnou odezvu na stav reklamace, telefon je vypnutý, na maily firma nereaguje. Vzhledem k nemalé částce nechci celou věc hodit za hlavu.

Prosím o radu, jak mám postupovat.


Produkt

Chanel Coco Mademoiselle


Požadované řešení

Prosím o vrácení celé částky, včetně poštovného a balného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 08:59, před 11 lety

V případě, že bylo dodáno zboží v jiné jakosti, než bylo objednáno, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pokud nelze vyřešit rozpor výměnou nebo opravou, má kupující nárok od kupní smlouvy odstoupit. Zároveň, pokud prodejce nevyřídí rozpor ve lhůtě 30 dnů, opravňuje to kupujícího podat na prodejce podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 15:54, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, tudíž jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, přičemž před podáním žaloby by bylo třeba zaslat tzv. předžalobní výzvu podle §142a občanského soudního řádu. S faktickým vymáháním nároku by však v tomto případě mohly být spojeny obtíže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.