Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23750Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

Helena Kunertová

Znění stížnosti

Dnes ráno 23.5.2018 mi přišla SMS ,že mi bude dodana zasilka mezi 13- 15 hodinou.V 16.30 jsem volala k Vám na PPL kde mi paní zjišťovala a volala řidičce kdy mi balík přiveze a bylo jí řečeno,že už rozváží po Oseku a za chvíli bude u mne.Cekala jsem další skoro hodinu a půl a v 17.40 mi přišel email,že mi zásilka nemohla být doručena z důvodu me nepritomnosti což je nehorázná lež! Jak si to můžete dovolit! Celé odpoledne čekám jak ten blbec a nakonec se dozvim,že jsem nebyla doma.Nebylo to poprvé! PPL nespolehlivý dopravce raději budu volit jinou dopravu!


Požadované řešení

Okamžité řešení dodávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2018 12:14, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 22:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.