Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes ráno 23.5.2018 mi přišla SMS ,že mi bude dodana zasilka mezi 13- 15 hodinou.V 16.30 jsem volala k Vám na PPL kde mi paní zjišťovala a volala řidičce kdy mi balík přiveze a bylo jí řečeno,že už rozváží po Oseku a za chvíli bude u mne.Cekala jsem další skoro hodinu a půl a v 17.40 mi přišel email,že mi zásilka nemohla být doručena z důvodu me nepritomnosti což je nehorázná lež! Jak si to můžete dovolit! Celé odpoledne čekám jak ten blbec a nakonec se dozvim,že jsem nebyla doma.Nebylo to poprvé! PPL nespolehlivý dopravce raději budu volit jinou dopravu!
Okamžité řešení dodávky.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.