Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jak vidím, tak jsem další z obětí. Jednoho dne jsem se zaregistroval na jejich stránce, kterou jsem chtěl jen vyzkoušet a tak jsem si zaplatil celý měsíc, jenže to nešlo zaplatit zkusil jsem to i podruhé, ale také to nešlo. Byl jsem na jejich stránce jen jeden den, pak jsem se tam přihlásil, protože někdo napsal, jenže chtěli zaplatit dluh, který tam údajně vznikl. Nešlo ani zrušit členství. Dostal jsem dopis a mám zaplatit 142,85 EUR. Rád bych se dozvěděl, jak bych měl postupovat dál abych se vyhnul této katastrofě.
Je to stránka jenjednanoc.cz
Rád bych věděl jak mám postupovat dál a jak udělat aby mi nepřicházeli další dopisy. I kdybych to zaplatil, tak stejně přijdou další dopisy abych to zaplatil. Děkuji
|
Tweet |
Důležité je podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).
Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.
Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com. Pokud spotřebitel výpověď placeného členství zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď zaslal.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.