Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před Vánoci 2017 jsem koupila u této firmy hoverboard. V pořádku přišel balík , ,ale bez návodu a pouzdra, který měl být součástí balení. Pouzdro po mé stížnosti na mail poslali do pár dní.
Nenapadlo mě vyzkoušet si funkčnost výrobku, jaké bylo překvapení, že funkce a nabití neodpovídaly popisu. Začala jsem řešit reklamaci a chtěla jsem osobně předat. Nejprve slibovalo, že to bude možné , pak že to mám poslat poštou. Takto jsme se dohadovali až do první dekády května 2018. Poslal jsme tedy 12 kg balík poštou. Do týdne byl zpět . V balíku nebyla ani faktura , kterou jsem poslala, ani vyjádření k reklamaci. Na maily nereagují, telefon buď vyzvání a nebo je nedostupný. Hoverboard nefunguje podle popisu. Reklamovala jsem baterii. Dojez píší 20km. Sotva urazí 4 km . Po půl hodině je vybitý. Vůbec nevím , jak mám postupovat.
Každopádně tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zvažuji stížnost na české obchodní inspekci.
Gregorová
Nová baterie, či důvod proč je rychle vybitá a náprava vady.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa V podhájí 1186/14, Braník, 147 00 Praha 4. Stejná adresa, určená také pro vyřizování reklamací, je uvedena i na webových stránkách společnosti (http://www.allhere.cz/Reklamacni-rad-a4_2.htm).
Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."
Pokud prodejce poruší povinnost vydat výše uvedená písemná potvrzení týkající se reklamace, doporučujeme obrátit se na dozorový orgán Českou obchodní inspekci. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.