Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Opakovaně se nám se ženou stává, že v Penny marketu v Praze Újezd nad Lesy
mají špatné ceny na regálech.
Konkrétně se jedná o akční ceny, které zaměstnanci vymění den před začátkem akce.
Například dnes v 18:45 ( zavírací doba 21:00 ) byly na regále již nové cenovky, které začínají zítra.
Po upozornění paní prodavačky nás arogantně napomenula, že ceny ještě neplatí a přiďte si zítra.
Sám pracuji v obchodním provozu a chápu jak je někdy hektické vyměnit cenovky
v době akce, ale nikdy bych nedovolil zaměstnancům dát na regál levnější ceny, které vlastně neplatí.
Děkuji
T.Běloch
Arogantní personál
Požaduji snad jen proškolení personálu
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.