Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23755Špatné akční cenovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 7 lety

TOMAS Beloch

Znění stížnosti

Dobrý den,
Opakovaně se nám se ženou stává, že v Penny marketu v Praze Újezd nad Lesy
mají špatné ceny na regálech.
Konkrétně se jedná o akční ceny, které zaměstnanci vymění den před začátkem akce.
Například dnes v 18:45 ( zavírací doba 21:00 ) byly na regále již nové cenovky, které začínají zítra.
Po upozornění paní prodavačky nás arogantně napomenula, že ceny ještě neplatí a přiďte si zítra.
Sám pracuji v obchodním provozu a chápu jak je někdy hektické vyměnit cenovky
v době akce, ale nikdy bych nedovolil zaměstnancům dát na regál levnější ceny, které vlastně neplatí.

Děkuji
T.Běloch


Produkt

Arogantní personál


Požadované řešení

Požaduji snad jen proškolení personálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2018 09:40, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 22:36, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.