Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2x reklamovaný školní batoh na potřetí jsem žádala o nvracení peněz.3kolní batoh zakoupen v Husova 1190, T.Sviny 37401.Při třetí reklamaci na stejnou závadu jsem žádala o navracení peně -neuspěšně.
který batoh školní Hanna Montana
Školní batoh jsme dvakrát reklamoval ,poprvé po 14.denním používaní se rozpáral v místě sešití po druhé 2tydnech utržené uchytky u zipu(jednou uchytka zůstala mě osobně v dlanni)jsem batoh opět reklamovala a když jsem horklamovala opět na utržené ůchytky jsem prodavačku požadala o navrácení peněz,protože dcera od začátku školního roku nemůže využívat svůj školní batoh jak by měla, protože je stále poškozený!Prodavačka byla vztřícná a slíbila ,že můj požadavek napíše do reklamace.Na to mi byl poslán reklamační formulář s opraveným školním batohem.Což já nesouhlasím!
|
Tweet |
V případě, že se vyskytne po opravě 3 závada na výrobku, má kupující možnost při uplatnění reklamace žádat odstoupení od kupní smlouvy. Pokud byl tento požadavek uplatněn, je prodejce povinný se jím řídit a výrobek již neopravovat.
Společnost KARTON P + P, spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.