Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stále mě chodí nevyžádaná pošta,ale ne jen jednou, nýbrž 4x v jednom dni. Poštovní doručovatel mě již nadává. Žádám o okamžité vymazání mé madresy a zrušení všech vašich nabídewk. Vaše ceny nejsou pro textilní důchodkyni.
Ukončit s okamžitou platností veškerou další korespondenci.
|
Tweet |
V daném případě doporučujeme zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.