Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
Na základě Vaší nabídky jsem 3,5,2018 zaplatil z mého účtu 1040 kč za AVASTINTERNET SECURITY ,bylo mě napsáno že mám čekat do 5 dnů licenční čislo a detaily s aktivací. Nic mě nedošlo i když jsem posílal svou smlouvu na 1040 kč která byla zaplacena oni posílali několik jiných smluv po dotazu mě bylo řečeno že peníze se nemohou najít i když jsem poslal že peníze odešli na jejich banku,volal jsem na ČOI tam mě řekli že musím hledat u Vás tak Vám Píši počítač je bez náležité ochrany, prosím jestli se na to podíváte a výsledek mě sdělíte Děkuji Vincenc Pavel
nemám žádné
Zjistit kde jsou peníze
|
Tweet |
Pokud software zařízení nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné program aktivovat tak, jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
Zákazník nás kontaktoval přes náš portál podpory.
Jeho objednávka č.38613256762 nebyla zatím uhrazena podle dat našeho disributora.
Je možné, že byl špatně vyplněn variabilní symbol.
Platbu se snažíme s naším distributorem dohledat.
Zákazníkovi jsme poslali provizorní licenční klíč, aby byl v mezidobí jeho počítač chráněn.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám sdělil, že nakonec došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.