Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#23763Ztráta 1040 za Avast securite

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2018, před 7 lety

Pavel Vincenc

Znění stížnosti

Dobrý den
Na základě Vaší nabídky jsem 3,5,2018 zaplatil z mého účtu 1040 kč za AVASTINTERNET SECURITY ,bylo mě napsáno že mám čekat do 5 dnů licenční čislo a detaily s aktivací. Nic mě nedošlo i když jsem posílal svou smlouvu na 1040 kč která byla zaplacena oni posílali několik jiných smluv po dotazu mě bylo řečeno že peníze se nemohou najít i když jsem poslal že peníze odešli na jejich banku,volal jsem na ČOI tam mě řekli že musím hledat u Vás tak Vám Píši počítač je bez náležité ochrany, prosím jestli se na to podíváte a výsledek mě sdělíte Děkuji Vincenc Pavel


Produkt

nemám žádné


Požadované řešení

Zjistit kde jsou peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2018 11:36, před 7 lety

Pokud software zařízení nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné program aktivovat tak, jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2018 09:13, před 7 lety

Dobrý den,

Zákazník nás kontaktoval přes náš portál podpory.

Jeho objednávka č.38613256762 nebyla zatím uhrazena podle dat našeho disributora.

Je možné, že byl špatně vyplněn variabilní symbol.

Platbu se snažíme s naším distributorem dohledat.

Zákazníkovi jsme poslali provizorní licenční klíč, aby byl v mezidobí jeho počítač chráněn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 16:36, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:39, před 6 lety

Spotřebitel nám sdělil, že nakonec došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.