Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera jsem provedla objednávku na MALL.CZ cca kolem 9 ráno. Měla jsem možnost připlatit si za doručení druhý den a jelikož v následujících dnech nebudu k zastižení viužila jsem toho. Objednávku jsem ihned předem zaplatila a dle MALLu byl balík ještě ten den předán dopravci.
Celý den jsem kvůli tomu zůstala doma v domění, že vše proběhne tak jak má.
Za den jsem několikrát kontrovolava zda jsem měla zadaný správný datum, adresu atd. Vše v pořádku. Když už jsem se konečně dostala na stránky se sledováním zásilky dozvěděla jsem se že zásilka nebyla doručena z důvodů zmeškání doručení kurýrem.
Nevím jak to mám chápat. Já v práci také nemohu říct hostovi, že nedostane objednané jídlo protože jsem zrovna neměla cestu kolem jeho stolu a že ho dostane až budu mít cestu s více talíři, k vedlejším stolů . Nebo že nedostane objednané jídlo protože kuchař má už po pracovní době, i přesto že měl objednáno včas!!!
Čert vem ty peníze, ale lidská slušnost, alespoň dát vědět a omluvit se že nestihnou balík doručit včas!!!!!!!
Doručení zásilky v dané datum
Alespoň omluva!!!!
Aby se společnost chytla za rypák a měla aspoň tu slušnost zákazníkům napsat informační SMS nebo mail!! Ne že si musím dohledávat proč vlastně mi to nebylo doručeno!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.