Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23785Špatně naúčtované zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2018, před 7 lety

Pavla Studená

Znění stížnosti

Dobrý den, na poště v Nahořanech 54907 mi paní neustále špatně účtuje zásilky. Nejen, že to neumí ale musím je chodit platit až druhý den, čímž ji pak nemůžu odmítnout zaplatit když na mě mává lístečkem a chce po mě peníze. Minulý týden kdy po mě chtěla za pidi balíček o hmotnosti 0,240g 128,- jsem ji řekla, že to je divné abych platila tolik, po 20ti minutách cvakání do PC mě poslala domů, že si to zjistí a zavolá. Nezavolala a i přes to, že jsem za tuto částku nechtěla balíček poslat, ona ho poslala. Jak je možné, že za balíček který je rozměrově jako krabice od bot a váhově 1.049kg jsem platila 83,-? Za balíček krabice od puzzle s váhou 0,750g jsem opět platila 128,-. I přes to, že jsem ji upozorňovala, že podle Vašeho internetového ceníku mám platit daleko méně. Mám malé dítě a nemůžu si dovolit jezdit na poštu do Novéha Města nad Metují jen kvůli tomu, že je paní špatně zaučená. Případně mám schované lístečky o naúčtování.


Děkuji Studená


Požadované řešení

Ráda bych vrácení peněz, za špatně naúčtované zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 11:14, před 7 lety

V případě, že je chybně vyúčtována cena za poskytnutou službu a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.