Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23792Neposkytnutí občerstvení u zpoždění letu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 31 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2018, před 7 lety

Jan Viduna

Znění stížnosti

zpoždění letu OK619 24.5.2018 o více než 2 hodiny a neposkytnutí občerstvení, ani na letišti ani v letadle!


Požadované řešení

finanční náhrada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 12:32, před 7 lety

Pokud se spotřebitel včas dostaví k odbavení jakéhokoliv letu (včetně charterových):
• z letiště v EU, nebo
• na letiště v EU z letiště mimo EU, pokud let provozuje dopravce z EU,
• a pokud dopravce provozující let předpokládá zpoždění 2 hodiny a více podle délky letu, musí cestujícímu poskytnout stravu a občerstvení, příp. ubytování v hotelu (včetně přepravy) a komunikační vybavení.

Dopravce se může za určitých okolností povinnosti vyplatit náhrady zprostit. Podrobné informace o právech cestujících naleznete na webových stránkách http://apr.europa.eu, v případě pochybností lze oprávněnost nároku konzultovat s Evropským spotřebitelským centrem (www.evropskyspotrebitel.cz).

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.