Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na podzim jsem se prihlasil na tuto seznamku Zaplatil jsem nejaky vstupni poplatek Seznamku jsem prestal vyhledavat a podcenil jsem jejich smluvni podminky Zme platebni karty zacali odchazet castky 2394kc Snazil jsem se profil zrusit a na strankach dlouho nefiguruji a pri aktivaci me karty odesla v březnu opět z karty castka Kartu jsem zrušil a chodi mi upominky k zaplaceni dalši častky 2394kč plus poplatek280kč celkem2674kč do 28.5.2018 a nepřijemne psani o vymahani dluhu Nevim si rady Neumim v tom chodit a ani pocitac neni ma silna stranka Děkuji za pomoc S pozdravem Lokajicek Milan
Zrušeni VIP členstvi Referenčni čislo CZ-2018-4-18-157778657-CDATE-DN
Ukončeni členstviVIP Vymazani učtu na strankach c-date
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 157778657
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 18/03/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Jelikož jsem se snažil členstvi zrušit Posilal jsem spolecnosti email s vypovězenim smlouvy Ale žadna odpoved Už nevim co s tim Přišela mi upominka na 94.15 eur Ja nesleduji jejich stranky nevim kdy je datum splatnosti atd Mam si vzit pravnika?Dekuji za odpoved s pozdravem Lokajicek Milan
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka, kterou zaslala spol. Interdate S.A., sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Evropské spotřebitelské centrum k problematice online seznamek zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/. Její prostudování doporučujeme.
Obrátit se na pomoc advokáta je určitě možné, stejně tak je možné obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum (viz náš původní komentář). Pokud by se spotřebitel rozhodl věc řešit s pomocí advokáta, může využít následující databáze: https://www.dtest.cz/advokati nebo http://vyhledavac.cak.cz/.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na její vývoj.
ID: 157778657
Dobrý den.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Tak a 17.7.2018 mě přišel od vymahačske spoleřnosti INTRUM Czech s.r.o.Prosecka851/64 Praha9upominkovy dopis o častku 94.15 EUR Tomu se mi nechce věřit Dřive me vybrali z kreditni karty bez souhlasu kč ted mam zaplatit v eurech a ja nevim za co Prosim o radu co dělat Když zaplatim vymahačum tak v recenzi na internetu varuji bacha jsou to podvodnici Když zaplatim společnosti C-DATE tak mi automaticky prodlouži smlouvu a budu tam kde jsem je to začarovany kruh Když pujdu na Policii existuji nejaci pravnici co se tim zaobiraji? Nemužu platit moc penez Moc prosim o radu děkuji s pozdravem Lokajicek Milan UPOMINKU MAM ZAPLATIT DO 3.8.2018 DĚKUJI za radu
ID: 157778657
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti. Adresujte tudíž prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti.
Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven.
Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již další platby neproběhnou.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.