Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na nic si nestěžuji, mám ale problém: objednala jsem si vás 2 šaty. Oboje se mi líbí, ale ty dlouhé jsou nádherné a OK, ty druhé - černé krátké /s pelerínou v modrém jsou XXL. Jsem poměrně štíhlá, hlavně, jsou na mně hodně krátké a jsou XXL....
Balíček mi došel včera odpoledne na firmu, vyzkoušela jsem si je až doma a zjistila to, o čem píši nahoře.....
Jedny šaty potřebuji vrátit. Jsou velké a hlavně na mně příliš krátké. Na obrázku to nebylo tak patrné.
Ráda bych ty krátké šaty vrátila. A s radostí bych si nechala poslat ty druhé - dlouhé,jen musím najít vhodnou barvu. Doma je mám ve fialkové.
Byla to objednávka 10 11 924 22 na částku 1.114,00 Kč.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které byly prodávajícím prezentovány, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Dobrý den,
poprosíme Vás o vrácení zboží na adresu:
Ateli s.r.o.
Řepná 23
321 00 Plzeň - Litice
Jako adresáta uveďte, prosím, pouze firmu Ateli s.r.o.
K zásilce nám prosím napište číslo objednávky, jak si přejete reklamaci řešit, a z jakého důvodu nám zboží vracíte.
Balíček nezasílejte na dobírku. Nejlepší je balíček zaslat doporučeně, budete mít od zásilky doklad.
Náklady na poštovné Vám samozřejmě proplatíme. Zašlete nám prosím fotografii podacího lístku z pošty.
Po jeho obdržení Vám budou peníze proplaceny převodem na Váš bankovní účet.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.