Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Denodenně ve 13,15,nebo 17 hodin je v regálech tvrdé pečivo,konkrátně kaiserky ,dalamánky a pod.Dnes jsem si chtěla vzít pečivo přímo z plechu ,které prodavačka přivezla ze skladu a ejhle opět tvrdé.Mám pocit že to co neprodají opakovaně ohřívají a prodávají.Nevím co to je koupit křupavé pečivo jako v Tescu nebo Kauflandě.Bohužel mám po ruce jen váš Albert.Když jsem se obrátila na prodavačku proč veze ze skladu tvrdé pečivo, řekla mi že dělá jen to ji bylo přikázáno.
Chtěla bych za poctivě vyděláne peníze poctivé zboží a ne ty suchary nebo gumáky !!!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitelka požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.