Společnost


MobilpointExpress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23803Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2018, před 7 lety

Jiří Firyt

Znění stížnosti

U výše uvedené společnosti jsem koupil mobilní telefon, na kterém se v záruční době vyskytla závada. Telefon jsem proto reklamoval, posla zpět a po cca třech týdnech jej dostal opravený zpět. Bohužel, po dalších dvou měsících se objevila stejná závada. Mobil jsem reklamoval a poslal opět na opravu. Po třech týdnech se opravený telefon vrátil zpět. Po dalších třech měsících se stejná závada projevila znovu, takže jsem poslal mail s odstoupením od smlouvy. Ani po třiceti dnech nikdo nereagoval. Poslal jsem telefon zpět na adresu firmy s tím, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz. Po dalších třech týdnech se telefon vrátil neopravený zpět s tím, že kvůli mechanickému poškození byla reklamace zamítnuta. Obrátil jsem se na soudního znalce /zatím neoficiálně/, který se podivil způsobu řešení opravy telefonu. Komunikace s touto firmou je velice problematická, což mi potvrdila i ČOI, na kterou jsem se také obrátil a která má již mnoho stížností na tuto firmu. Chtěl bych varovat potenciální zákazníky této firmy, která stále mění majitele, většinou zahraniční /PL/, aby se tím vyhnula možnému postihu právě od ČOI.


Produkt

Mobilní telefon Sony Xperia Z5


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 17:58, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se přestupku dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 21:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.