Společnost


eobuwie.pl S.A.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23805Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2018, před 7 lety

Renata Ježorková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.5.18 jsem učinila a zaplatila objednávku 600859909 na e-shopu www.eobuv.cz. Hned druhý den mi byl zaslán potvrzovací email s podacím číslem pošty. Bohužel do 11.5. jej pošta fyzicky neobdržela. Dostali pouze podací data. Proto jsem eobuv kontaktovala emailem. Bylo mi odepsáno,že byl zadán požadavek na odeslání zásilky. V úterý 15.5. jsem volala na zákaznickou linku a žádala je o řešení. 17.5.jsem psala na jejich FB stránky svoji zkušenost. Ozvala se mi paní Gražina a slíbila nápravu. V pondělí 21.5. mi stejná paní sdělila přes messenger, že moje objednávka bude v úterý nebo středu odeslána. 22.5. jsem ale e-mailem od paní Zemanové dostala informaci o stornu objednávky. Odepsala jsem ji, že mi ale bylo slíbeno její odeslání. Omluvila se a napsala, že platí tedy, že objednávku obdržím. Snažila jsem se telefonicky kontaktovat 702119074 ze kterého mi volala paní Gražina. Bohužel mi to zvedla kolegyně, která byla zrovna údajně s dcerou v nemocnici. Žádná odezva ani na další zprávy. 25.5.18 Není kam se dovolat. Všude jsou pouze kontakty na zákaznické centrum. Děkuji Ježorková


Požadované řešení

Žádám kontaktování nadřízeno kompetentní osobou, která nebude slibovat a zašle mi uhrazené zboží. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 12:38, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 21:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.