Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 3.5.18 jsem učinila a zaplatila objednávku 600859909 na e-shopu www.eobuv.cz. Hned druhý den mi byl zaslán potvrzovací email s podacím číslem pošty. Bohužel do 11.5. jej pošta fyzicky neobdržela. Dostali pouze podací data. Proto jsem eobuv kontaktovala emailem. Bylo mi odepsáno,že byl zadán požadavek na odeslání zásilky. V úterý 15.5. jsem volala na zákaznickou linku a žádala je o řešení. 17.5.jsem psala na jejich FB stránky svoji zkušenost. Ozvala se mi paní Gražina a slíbila nápravu. V pondělí 21.5. mi stejná paní sdělila přes messenger, že moje objednávka bude v úterý nebo středu odeslána. 22.5. jsem ale e-mailem od paní Zemanové dostala informaci o stornu objednávky. Odepsala jsem ji, že mi ale bylo slíbeno její odeslání. Omluvila se a napsala, že platí tedy, že objednávku obdržím. Snažila jsem se telefonicky kontaktovat 702119074 ze kterého mi volala paní Gražina. Bohužel mi to zvedla kolegyně, která byla zrovna údajně s dcerou v nemocnici. Žádná odezva ani na další zprávy. 25.5.18 Není kam se dovolat. Všude jsou pouze kontakty na zákaznické centrum. Děkuji Ježorková
Žádám kontaktování nadřízeno kompetentní osobou, která nebude slibovat a zašle mi uhrazené zboží. Děkuji
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.