Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23806Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2018, před 7 lety

Hana Sládková

Znění stížnosti

2.5.2018 na pobočce Praha86 byl osobně u přepážky(pracovník byl muž), předán dopis adresovaný adresátovi bydlícím na Karlínském náměstí 1.Tento dopis mu dosud nebyl doručen!Po telefonickém rozhovoru dne25.5.s velmi příjemnou pracovníci pošty 86 jsem byla odkázána na hl.postu P8,kam se prý zásilky z pošty 86 posílají a zde se teprve třídí doručovatelum.Dostala jsem i kontakt přímo na vedoucí doručovatelu této pošty,ale není možné se tam dovolat. Obracím se na vás proto, že s doručováním zásilek na výše uvedenou adresu toto není první problém. Již vícekrát na tuto adresu dopis nebo pohled nebyl doručen, ať byl poslán odkudkoliv! Již sám adresát si poslal na výše zmíněnou adresu dopis a ten sice přišel,ale se14 denním zpožděním! Když pominu nemalou částku například za gratulaci v obálce, známku,tak mi nejvíce vadí zklamání z nedoručení zásilky,kterou jsem chtěla dotyčnému udělat radost!!! Konkrétně v této zásilce byla gratulace k sňatku a tak si připadám navíc jak hlupák, který neví,co se sluší odpovědět na takovou událost!


Produkt

Obálka A5


Požadované řešení

Řešení stížnosti bych si představovala tak,aby byla především zjednána náprava v doručování VŠECH zásilek na výše uvedenou adresu. Jméno konkrétního adresáta uvedu v případě osobního jednání mimo tento internetový formulář.Byla bych velmi ráda, kdyby se zmíněná zásilka našla!!!V opačném případě bych od Pošty očekávala přinejmenším odškodné ve výši nákladů za gratulaci v obálce a poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2018 23:10, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.