Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
zhruba během začátku února jsem obdržel sms od bývalého operátora Vodafone, kde operátor upozornil na můj přeplatek přesahující 500,-Kč a že si mohu nechat vyplatit.
Během poměrně dlouhé doby jsem se snažil přeplatek získat. Prvně jsem volal operátorovi na zákaznickou linku. Vše mi po telefonu potvrdil, že mi přeplatek zašlou.
Po nějaké době (cca měsíc), když se nic nedělo, jsem opět volal operátorovi. Ten mi ale v podstatě vše, co mi potvrzoval předchozí zaměstnancec, vyvrátil. Vzal si číslo účtu s tím, že mi částku pošle na účet.
Po zhruba dalším měsíci jsem už šel osobně na pobočku Vodafone v Plzni. Kde mi opět vše, co jsem měl potvrzené ZNOVU VYVRÁTILI a na otázku v čem je takový problém přeplatek vrátit opáčila paní za přepážkou odůvodněním, že tím, že jsem odešel od Vodafonu se musí vše ověřit (to že jsem já - já a ne někdo jiný i přesto že si ode mně vyžádala občanský průkaz. A že to trvá dlouho, než vše proběhne).
Standradní paušál od firmy
Vrácení přeplatku
|
Tweet |
Společnost je povinna vrátit spotřebiteli vzniklý přeplatek, v opačném případě by se jednalo na straně společnosti o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Vznikla-li spotřebiteli v důsledku nevrácení či opožděného vrácení přeplatku škoda, můžete rovněž požadovat i tu.
Dobrý den, pane Veselý,
omlouvám se za komplikace s vrácením přeplatku. Rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou můžete poslat písemně poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2,155 00 Praha 5.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
vyjádření k věci po více než měsíci.
15.6.2018 jsem poslal Vodafonem vyžadovaný doporučený dopis (44kč). Během doby mi přišly 3 SMS zprávy s předpokládanými termíny vyřešení. Chronologicky byl termín změněn takto 24.6.; 30.6.; 25.6.
Peníze nakonec přišly na účet 9.7.2018 bez jakékoli informace, omluvy, bezevšeho. Přičemž v dopise jsem uvedl kontaktní email, telefon i poštovní adresu. (číslo účtu ale nikoli. Tedy mohu předpokládat, že pokud bych za tuto dlouhou dobu, co se tato situace řeší, změnil banku, pak...).
V doporučeném dopise jsem zdůraznil, že trvám na vyplacení zákonného úroku z prodlení. Protože se celá záležitost táhla téměř půl roku.
Navzdory tomu, že úrok bude v řádech korun, trvám na něm i nadále a to z principu věci, kdy korporátní sféra účtuje pokuty a úroky v absolutně nepřiměřených částkách za minimální časové prodlevy. Jak vidno, z druhé strany se domůžete svých vlastních peněz jen po směšně dlouhé době, po vynaložení neúměrného úsilí i finanční náročnosti a ještě s doznívající pachutí na konci. (téměř 10% z nárokové částky padlo na dopis, další peníze na jinou administrativu).
Jako třešnička na dortu přistála dnes SMS znějící (11.7. v 15:01 hod):
"Dobrý den, na základě přijatého požadavku jsme upravili nastavení vašich souhlasů se zpracováváním osobních údajů. Nastavení můžete změnit kdykoli v aplikaci Muj Vodafone nebo přes ....."
Kdo podal požadavek a jaký požadavek to byl?
Jaké údaje o mé osobě zpracováváte?
Jaké nastavení zpracovávání osobních údajů? Již nejsem zákazník (poměrně dlouho).
Nastavení změnit nemohu, jelikož nemám k ničemu z uvedeného přístup právě proto, že již dávno nejsem zákazník?
Jsem nadmíru znechucen korporátní arogancí a zlovůlí vyjadřující pouze jedno: "Pokud od nás odejdeš, zadarmo to nebude." I přes všechny zákony ochraňující spotřebitele se stejně najde cestička jak potrestat svobodnou vůli. To je ta pachuť o které jsem mluvil. A přesně tato pachuť prostupuje celou společnost.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den, pane Veselý,
pokud jste reklamaci poslal dopisem 15. června, určitě v nejbližších dnech obdržíte naše vyjádření. Písemné reklamace řešíme v zákonné lhůtě, takže odpověď odesíláme do 30 dnů od přijetí. Naši odpověď dostanete poštou.
Co se týče SMSky o souhlasu se zpracováním osobních údajů, i tuto záležitost rádi prověříme na základě reklamace, kterou můžete poslat stejnou cestou. Prohlášení o ochraně osobních údajů si můžete přečíst na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/prohlaseni-o-ochrane-osobnich-udaju1/.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.