Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na be2 jsem si 15.5.2018 pořídil prémiový účet, když jsem si účet zakládal bylo zde tlačítko 100Kč podním "rok". Klikl jsem a předpokládal, že budu měsíčně platit 100kč. Z účtu mi ,ale bylo strženo 4752Kč což je příliš velká částka na jednou a takovou částku nemohu příliš postrádat.
Na email be2 "zakaznickyservis@be2.cz" jsem momentálně odeslal již 2. email i s potvrzením a podpisem, že chci vše zrušit odstranit a vrátit peníze..Odepsal mi zatím jen BOT,že správa bude vyřízena během 3 pracovních dní.
Po přečtení pár případů na internetu a dalších pár ude na této stránce se obrátím pro jistotu na vás, protože 4752Kč je moc a rád bych je dostal zpět. Email jsem odeslal ve 14 denní lhůtě od zakoupení, a doufám, že to půjde vyřešit pokud bych musel zašel bych na poštu a zaslal jim to i faxově (Rád bych to ,ale vynechal..)
Dále se chci zeptat jesli je dobrý nápad jít do banky a řešit to ještě tam nějakým způsobem.... Peníze bych dost potřeboval nazpět a potřebuji poradit, protože nemám s tímto vůbec žádné zkušenosti a ani s tím odesíláním faxem si nejsem moc jist...
Smazání účtu na be2
Odsranění veškerých mých informací z jejich stránek (email,číslo karty, atd..)
Zrušení prémiového účtu
Zrušení jakéhokoli dalšího předplatného
Vrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: K4N5ME92
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Ano kontaktovalo, nyní už čekám na peníze. Prosím zatím neuzavírejte případ ,kdyby nedošlo k vrácení částky na účet. Mimochodem děkuji za pomoc "Vašestížnosti.cz" Pod bude mít někdo v mém okolí obdobné problémy určitě tento portál doporučím!
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.