Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23818Příliš velká stržená částka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2018, před 7 lety

Ondřej Vítek

Znění stížnosti

Na be2 jsem si 15.5.2018 pořídil prémiový účet, když jsem si účet zakládal bylo zde tlačítko 100Kč podním "rok". Klikl jsem a předpokládal, že budu měsíčně platit 100kč. Z účtu mi ,ale bylo strženo 4752Kč což je příliš velká částka na jednou a takovou částku nemohu příliš postrádat.
Na email be2 "zakaznickyservis@be2.cz" jsem momentálně odeslal již 2. email i s potvrzením a podpisem, že chci vše zrušit odstranit a vrátit peníze..Odepsal mi zatím jen BOT,že správa bude vyřízena během 3 pracovních dní.
Po přečtení pár případů na internetu a dalších pár ude na této stránce se obrátím pro jistotu na vás, protože 4752Kč je moc a rád bych je dostal zpět. Email jsem odeslal ve 14 denní lhůtě od zakoupení, a doufám, že to půjde vyřešit pokud bych musel zašel bych na poštu a zaslal jim to i faxově (Rád bych to ,ale vynechal..)
Dále se chci zeptat jesli je dobrý nápad jít do banky a řešit to ještě tam nějakým způsobem.... Peníze bych dost potřeboval nazpět a potřebuji poradit, protože nemám s tímto vůbec žádné zkušenosti a ani s tím odesíláním faxem si nejsem moc jist...


Požadované řešení

Smazání účtu na be2
Odsranění veškerých mých informací z jejich stránek (email,číslo karty, atd..)
Zrušení prémiového účtu
Zrušení jakéhokoli dalšího předplatného
Vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 12:21, před 7 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2018 15:55, před 7 lety

ID: K4N5ME92


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2018 15:57, před 7 lety


Ondřej Vítek

Ano kontaktovalo, nyní už čekám na peníze. Prosím zatím neuzavírejte případ ,kdyby nedošlo k vrácení částky na účet. Mimochodem děkuji za pomoc "Vašestížnosti.cz" Pod bude mít někdo v mém okolí obdobné problémy určitě tento portál doporučím!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2018 10:44, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2018 22:39, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.