Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
22.03.18 zaregistroval jsem se na seznamce Be2 zaplatil premium členství na měsíc 149 Kč po některé době už přestal využívat stránky tak rozhodl že odstraním účet jenom že to nešlo tak že jsem to nechal byt, jenom tam už nechodil teď mě přišel e-mail že dlužím částku 2527 Kč pokud ji nezaplatim tak půjdou na vymáhání pohledávek,na účtu jsem nic neměl tak že mě to nestrhlo stejně nechtěl bych platit a nevim jak dal se zrušením premium členství.
Děkuji předem
Andriy Stochanyn
Odstoupení od smlouvy(zrušeni premium členství) pŕitom nechci platit nějaké peníze.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: OVYCOF13
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Dobrý den
Ano mě přišel e-mail od vašeho oddělení který vůbec nic nevisvetlil situace je taková že po zaplacení premium členství mě bylo staženo 149 Kč tyhle peníze v žádném případě nechci spatky a pak po měsíců premium členství mělo by byt skončeno,vaše spol. Be2 za prve vůbec mě neinfomovala že je to ukončené pak vůbec mě ne upozornila předem že chcete po ně 2527 Kč jelikož vy nemohli stáhnout s mého účtu to automaticky vy po dvou měsících hned mě napsali že ja dlužím 2527 Kč,před tím bez žádného upozorněni je to prostě nekorektní chování vaši společnosti teď příště ja požadují okamžitě odstoupení od smlouvy a zapomenuti veškerých osobních údajů.
Děkuji
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: OVYCOF13
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobry den,
Vaše spol.Be2 ve Všeobecnych obchodnich podminkach(VOP) nema uvedeno že cena produktu je za 3 měsice a nema tam uvedeno že poplatek se neskutečně se navyšuje tato duležita informace neni uvedena ve (VOP).Vy jako společnost jste mě dostatečně neinformovala o vlastnostech služby, a to zvláště o ceně a o období a považuju to za neřadnou informaci a tim padem za neplatnost smlouvy.Pak nemam žadne potvrzeni že premium členstvi zaplatil ani email mi nepřišel pak nemam žadne aspon upozorněni že budu dlužit častku ve vyši 2527 kč a hned přišel email že už tu častku dlužim je to podvod a uvedeni zakaznika v omyl.To že máte ve Vaši platební bráně zcela malým a slabým písmem napsáno, je za členství na 3 měsíce tak to neplati a je to neřadne informovani zakaznika.A ještě mě přišel email od zakaznickehoservisube2 že muj profil pod muji emailovou adresou ani neexistuje takžě za co mam platit otazka???
be2
Žádost o smazání Vašeho účtu
Dne 28.5.2018 jsme obdrželi Vaši žádost o smazání, ale na www.be2.cz se nám pod uvedenou e-mailovou adresou andriy.stochanyn@gmail.com nepodařilo najít žádný profil.
Pokud máte profil zaregistrovaný pod jinou e-mailovou adresou, pošlete prosím další požadavek z příslušné e-mailové adresy.
adresovaná be2
Stížnost přeřazujme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: OVYCOF13
Dobrý den.
Váš profil na be2 není registrovaný pod emailovou adresou ''andriy.stochanyn@gmail.com''.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
V zájmu přeposlání Potvrzení o realizaci úhrady prosím kontaktujte Oddělení pohledávek na adrese: collections@be2.com, jelikož toto obsahuje citlivá data, není jej možné zveřenit.
Dobry den,
Chci vas informovat jelikož muj profil nebyl registrovaný pod emailovou adresou ''andriy.stochanyn@gmail.com'' tak že nemam duvod za něco platit protože tim padem muj profil neexistuje, a když něco neni proč by musel za to platit je to nelogicky, pak stojim na tom že informace kterou vy mě informovali neni řadna a furt nemam to potvrzeni o zaplaceni premium členstvi na jeden měsic.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.