Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chtěla jsem zkusit členství na jeden měsíc. Po zaplacení částky 156 Kč jsem zjistila, že se členství automaticky obnovuje. Proto požaduji okamžité odstoupení od smlouvy a výmaz veškerých osobních údajů.Dne 25.5.2018 jsem zaslala email na zakaznickyservis@singles50.cz, který se vrátil jako nedoručený.Dnes 26.5.2018 opět odeslán email na výše uvedenou adresu a ještě na adresu zakaznickyservis@be2.cz.Po přečtení jiných stížností Vás prosím o pomoc při řešení.
zakoupeno 18.5.2018 účet Premium Singles50, zaplaceno na 1 měsíc částka 156Kč
Okamžité odstoupení od smlouvy a výmaz všech osobních údajů, peníze zpět nepožaduji výměnou za rychlé a kladné vyřízení.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: I5ORNF63
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 28.05.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Děkuji za zrušení prémiového účtu.