Počet nahlášených stížností: | 713 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 24 |
Dobrý den dne 15.5.2018 jsem zakoupila vozidlo které mi bylo vychvalovano jelikož jsem si jela pro škoda Octavia a vozidlo sem si nevybrala mi prodávajici z manažerem hned nabídli Forda aby mne nenechali odejít z prázdnou a nepřišli o kšeft jelikož jsem tam byla z miminkem a 3 hodinový výběr stal za před sem tedy mrkla na Forda kde mi pan o autě vynakladal samou chválu že do auta vrazim jen 800 za přepis a emisí nic jiného z bazaru sem odjela ca 21:00 do Mladé Boleslavi cejtila sem zápach smrad hned ráno sem jela do servisu kde mi řekli že jse diví že Sme se z malím neotravili že je celi katalyzátor prázdný a schnili hned sem kontaktovala linku která mne nebyla schopna prepojit do Prahy na jejich pobočku že se mi sami ozvou což jse stalo slíbili mi rychle vyřízení reklamace nikde nic kdys volám nikdo mi není schopen říci jak to z danou reklamaci vypadá jelikož jsem si na auto šetřila a tet kvůli opravě se i zadluzila sem zvědavá na jejich vyjádření
AAA nejhorší bazar co znám
Vrácení celé částky, za opravy a náhrady benzínu které jsem musela kvůli této super společnosti platit děkuji moc aaa. Že sem se este zadluzila na opravy
|
Tweet |
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitelka nám zaslala následující doplnění stížnosti:
Dnes mi dorazil dopis ze mam zamítnutou reklamaci prý jsem byla s timto problémem seznámena bohužel mi je smutno z toho jak tvrdí že mi ovšem řekli jako samozivitelka 3 děti jsem teď zadlužena kvůli opravě vozu áčko nikdy víc hanba společnosti
Argumentuje-li autobazar tím, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí spotřebitel na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce jinak neprokázal, že spotřebitel o vadě věděl. Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou a toto jeho rozhodnutí je konečné, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou kupní smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na doplňující vyjádření spotřebitele.
Dobrý den,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupila, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den 3Z8 5979 podle mne to stejně nevyřeší tak jako 100 dalších reklamaci znám vaší odpověď že reklamace je uzavřena že to. Byla zákazníka chyba tak sem zvědav co dál budete skoumat
Dobrý den,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla (v předávacím protokolu je zapsána poskytnutá sleva právě na nadměrné opotřebení). Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Sleva????
Dobrý den,
ano, sleva na nadměrné opotřebení vozidla ve výši 5tis. (viz přiložený print screen z předávacího protokolu).
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Chápu že vaše společnost má hromadu nesmyslných odpovědi a vymislu je to bysnys nemá cenu svami něco řešit
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.