Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23828Nedoručení výhry z Rychlé hry na TV Barrandov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2018, před 7 lety

Martina Vaidišová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 20.5.2018 jsem se zúčastnila telefonické hry "Rychlá hra" na TV Barrandov. Když pominu to, že správnou odpověď bylo téměř nemožné uhádnout, jelikož se hádal pták a moderátorka na konci pořadu sdělila, že je to kropenka. Velmi mě to pobavilo. Nicméně jsem se do studia dovolala jako poslední soutěžící se svým tipem a moderátorka mi sdělila, že jsem vyhrála 3 000,- Kč. Čekala jsem ještě chvíli na telefonu, že si někdo ode mne vezme kontaktní údaje, kam výhru vyplatit. Místo toho bylo spojení přerušeno. Žádám o okamžité vyplacení mé výhry a vrácení provolaných peněz za zdržování při dovolání se do studia, jelikož se jedná o neetické jednání ze strany provozovatele této hry. Je to klamání spotřebitele. Děkuji


Požadované řešení

Žádám o neprodlené vyplacení výhry.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 11:42, před 7 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách. Nabídka na obrazovce je však pro společnost závazná. Avšak pokud by se spotřebitel chtěl výhry soudně domáhat, dovozujeme, že se jedná o naturální obligaci dle § 2874 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a takovouto částku nelze úspěšně soudně vymáhat.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.