Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23830Sobotní doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2018, před 7 lety

Ivan Pelikan

Znění stížnosti

Dobrý den rád bych dostal vysvětlení proč mi
nebyla doručena zásilka kterou jsem objednal se sobotním doručenim.Uznejte samy proč bych měl platit za něco co potřebuji o víkendu,Jen mi je naučtovano dopravné a zásilku mi nikdo neprivezl.Hlavne ze mi přišla zpráva na email že bude doručeno v sobotu a já jak idiot čekám celý den doma.Pelikan Ivan č.zasilky....40196627470


Požadované řešení

Nepožadovat již dopravné když místo v sobotu mi to dodatek v pondělí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 11:05, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:33, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.