Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den rád bych dostal vysvětlení proč mi
nebyla doručena zásilka kterou jsem objednal se sobotním doručenim.Uznejte samy proč bych měl platit za něco co potřebuji o víkendu,Jen mi je naučtovano dopravné a zásilku mi nikdo neprivezl.Hlavne ze mi přišla zpráva na email že bude doručeno v sobotu a já jak idiot čekám celý den doma.Pelikan Ivan č.zasilky....40196627470
Nepožadovat již dopravné když místo v sobotu mi to dodatek v pondělí.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.