Společnost


CK HROCH s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23832Nevrácené peníze / zrušený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2018, před 7 lety

Tomáš Kouklík

Znění stížnosti

asi před půl rokem mi manželka zakoupila zájezd s CK Hroch na Mahdgupf a Donerkogel. S touto cestovkou jsem byl loni na Mt. Blancu, tak jsem věřil, že vše bude v pořádku. Nicméně nikdo ze strany cestovky nereagoval, i přes telefonické urgence mi nebyly zaslány bližší informace. Týden před uskutečněním akce jsem zvýšil počet telefonátů a mailů. Na zájezd jsem měl odjíždět před 3mi dny, dodnes se nikdo neozval.


Produkt

Ferratový víkend na stěnách Mahdgupf a Donerkogel Rakousko (26-27.5.2018)


Požadované řešení

návrat peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2018 10:49, před 7 lety

Zruší-li pořadatel zájezd ve lhůtě kratší než dvacet dnů před jeho zahájením, uhradí spotřebiteli dle § 2535 odst. 1 občanského zákoníku penále ve výši 10 % z ceny zájezdu. To neplatí, pokud bylo uskutečnění zájezdu podmíněno dosažením určitého počtu zákazníků, a uvedl-li to pořadatel v potvrzení o zájezdu výslovně. V takovém případě je pořadatel zájezdu povinen uvést lhůtu, v níž musí zákazníkovi nejpozději oznámit zrušení zájezdu proto, že určeného počtu zákazníků nebylo dosaženo. Nevrátil-li pořadatel zájezdu spotřebiteli peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitel poprvé vyzval, má spotřebitel možnost taktéž žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 00:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.