Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
asi před půl rokem mi manželka zakoupila zájezd s CK Hroch na Mahdgupf a Donerkogel. S touto cestovkou jsem byl loni na Mt. Blancu, tak jsem věřil, že vše bude v pořádku. Nicméně nikdo ze strany cestovky nereagoval, i přes telefonické urgence mi nebyly zaslány bližší informace. Týden před uskutečněním akce jsem zvýšil počet telefonátů a mailů. Na zájezd jsem měl odjíždět před 3mi dny, dodnes se nikdo neozval.
Ferratový víkend na stěnách Mahdgupf a Donerkogel Rakousko (26-27.5.2018)
návrat peněz
|
Tweet |
Zruší-li pořadatel zájezd ve lhůtě kratší než dvacet dnů před jeho zahájením, uhradí spotřebiteli dle § 2535 odst. 1 občanského zákoníku penále ve výši 10 % z ceny zájezdu. To neplatí, pokud bylo uskutečnění zájezdu podmíněno dosažením určitého počtu zákazníků, a uvedl-li to pořadatel v potvrzení o zájezdu výslovně. V takovém případě je pořadatel zájezdu povinen uvést lhůtu, v níž musí zákazníkovi nejpozději oznámit zrušení zájezdu proto, že určeného počtu zákazníků nebylo dosaženo. Nevrátil-li pořadatel zájezdu spotřebiteli peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitel poprvé vyzval, má spotřebitel možnost taktéž žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.