Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 27.5. jsem si koupil Kuřecí Prsní Vnitřní Filet v prodejně Lidl Žižkov. Kuře má trvanlivost do 29.5. a schválně jsem "nelovil" kuře s delší trvanlivostí protože jsem věděl, že si z kuřete ještě dnes udělám pokrm a kuře by se pak muselo vyhodit a plýtvání potravin mi jako koncept taky příliž nesedí.
Během přípravy masa jsem si všim, že kuře mírně zapáchá Bylo již mírně okořeněné, tak jsem doufal, že se mi to jen zdá. Když jsem otevřel parní hrnec s hotovým pokrmem bylo mi jasné, že se mi to nezdálo. Kuře silně zapáchá a nedá se jíst.
Podobné případy se mi stávají častěji, člověk ovšem nerad reklamuje jídlo protože nemůže prokázat, že ho správně skladoval. Toto kuře však bylo dnes zakoupeno a to mě drošku zarazilo a rozhodl jsem se sem napsat. Je to sice 70 korun ale zase proč bych je měl házet ven oknem protože někdo špatně skladuje maso.
Kuřecí Vnitřní Prsní Filet, č. šarže 8138
Jakákoliv náhrada - vrácení peněz, nový kus, kredit použitelný jen v Lidlu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Dobrý den, pane Votrubo,
je nám líto, že jste si na kuřeti nemohl pochutnat. Doporučujeme se obrátit na naši zákaznickou linku, kde Vám kolegové poradí, jak v tomto případě postupovat.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: