Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnešního dne jsem očekával zásilku na dobírku 500,- Kč. Jelikož jsem u sebe neměl hotovost, ráno jsem si našel na internetu, že lze na stoprocent uhradit doručovateli dobírku platební kartou. ( mám ČSOB ) To mě tedy uklidnilo a spořádaně čekal na doručovatelku. Když dorazila seběhl jsem několik pater, a zjistil, že balíček nedostanu a kartou nelze zaplatit, protože doručovatelka nemá u sebe " ten terminál ". Velké zklamání a naštvanost. Balíček bude uložen na poště a já tak musím zybtečně vážit cestu navíc.
Platebni terminál aby měla doručovatelka u sebe.
|
Tweet |
Česká pošta má povinnost zajistit základní poštovní služby. Tyto služby musí být poskytovány trvale na celém území České republiky a ve stanovené kvalitě, která je v souladu s potřebami veřejnosti, a za dostupné ceny.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.