Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
povídání o cele situaci by bylo asi hodně dlouhé tak jen stručně. Jedná se o špátný výsledek obarvených vlasů žluté tony i přesto že muj jasný požadavek byl hlavně ne aby vlasy byly žluté.ten samý postup jsem již absolvovala a výsledek vždy skvělý. a následně nevyřeřízení reklamace v zakonné lhůtě 30 dni.Musela jsem si nechat dát vlasy předělat jinam.Po vleklé debatě následně reklamace uznána ,ale pozdě vyřešena z negativním výsledkem.Zádná omluva a o vrácení penez nemůže byt ani řeč pry už jsem slevu dostala při zhotovení učesu a takovou barvu požadovala:-)). Horentni ceny v žádném případě neodpovídají výsledku.i s dcerou nechat u kadeřnice 5000kč a odejit jako žluté kuře s tím že to ještě není hotové ,a že se mám ještě do kadeřnictví vrátit a znova zaplatit když to šlo udělat hned a na tom si trvám. na dodělání je naprosto nepřípustné.N ic takového jsem nikdy nezažila.Poslání stižnosti na čoi.momentálně je vše v řešení.šanci na uznani reklamace a vyřešení jsem dávala prostoru dost.několik urgenci pokaždé s nějakou výmluvou majitelky studia kadeřnice pro jistotu telefon nezvedala vůbec. Absolutně špatná komunikace bez zájmu o cokoli.neprofi postup.Hoddně řečí kolem jak mám vlasy spatné jak je dat dohromady atd.ano vlasy jsem kvalitni neměla ale to nic nemeni na tom že odstin vlasu ve vysledku by s tim souvisel jak mi asděluji v zamitnuté reklamaci. špatně zvolena barva a následny přeliv bez ukazani vzorniku vše jsem nechala na kadeřnici a věřila ji.Naprosto neprofi odvedená práce s nejasným výsledkem v podstatě se ze strany kaděřnice jednalo o pokus na vlasech.S tím, že jsem ji věřila.Z mé straný špatně zvolené kaděřnictví bohužel.Kvalitní a schopná kaděřnice poradí vysvětli zvolí vhodnou barvu popřípadě umí namíchat a rozhodně se nevymlouva na kvalitu vlasu.:-))uděsné.
Špatný výsledek obarvených vlasů příšerné žluté tony
vrácení peněz, sepsáni reklamace, ale až po několika dnech protože reklamační list nemeli u sebe.Rozhodně žádná omluva za zkažený výsledek .Okamžité měla vrátit peníze a ne za 40dní.
|
Tweet |
Spotřebitelka uzavřela smlouvu o dílo. Kadeřník je pak povinen postupovat řádně a v souladu s pokyny spotřebitelky. Pokud kadeřník nepostupuje řádně s odbornou péčí, kterou lze oprávněně předpokládat u osoby této profese, trpí z právního hlediska výsledek jeho činnosti vadou.
Ust. § 2615 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví, že o právech z vadného plnění v případě smlouvy o dílo platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. Je tedy nutné vyjít z § 2169 občanského zákoníku, který v odstavci 1 stanoví, že má spotřebitelka nárok na bezplatnou opravu, jestliže to není možné, pak na dodání nové věci, a jestliže není možné ani to, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy. Ust. § 2169 odst. 3 občanského zákoníku potom umožňuje, aby si spotřebitelka namísto shora uvedených nároků zvolila přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám ke stížnosti zaslala formou samostatné stížnosti následující doplnění:
"ještě bych ráda dodala k celé stížnosti následující... pokud se zde bude někdo k tomuto případu vyjadřovat ,tak odpověď bude znit ,že mne na to kadeřnice upozorňovala .Puvodne jsem pry chtěla melir :-) na což mi bylo řečeno,že by mi to vlasy zkazilo. řekla jsem že chci namé vlasy použít barvu.Na to mi bylo odpovězeno ,že bych vlasy měla žluté .Tak že mi bylo doporuřeno odbarveni části vlasu tedy odrostu a následne přeliv který zluté tony vzdy potlačil.tak že me ve výsledku naší domluvy byl doporučen ještě horší postup tedy použití barvy která se používá nA MELIR,ale ne že se mi obarví proužky touto nezrovna šetrnou barvou ,ale rovnou celé větší části vlasů.)))) a to teda vlasum vlastně nevadí))) velmi směšné.jelikož a znova opakuji ,že takový postup jsem jiz podstoupila ale s perfektnim výsledkem těšila jsem se na dobrý výsledek i u této kadeřnice. jelikož jsem se ano po šílené debatě dobraly k tomu že mi tedy vlasy opravi nejdříve za peníze pak na mem trvani zdarma řekla jsem že pokud mi ukáže na vzorníku přelivu jak me vlasy budou ve vysledku vypadat odpověděla že přelivy nemá že je musí objednat .když jsem i po této děbatě do kadeřnictví zašla aby mi tedy byla ukazana barva přelivu který mi tedy na vlasy jako opravu chce dát žádný mi neukazala.takže mé rozhodnuti že si vlasy necham oporavit jinde vylo v té chvili naprosto na miste .nehlede na to že jsem potřebovala mit vlasy co vnejlepším pořádku hned!!!!.s jejich vyjádřením v zamitnuté reklamaci na kterou jsem se musela dostavit do kadeřnictví už asi po 3 nemužu vůbec souhlasit.navíc reklamaci jsme uzavřeli dne 9.4.2018 a na reklamacnim listě mi bylo napsano bez jakekoli domluvy a mého soughlasu že vyřízení reklamace bude 18.5.2018 tedy o deset dni později nez udává zákon.Nezbýva mi než ceou zaleřitost řesit jinou cestou .Za opravu jsem nechala dalších 950 kč.A tuto částku žádám jako odškodnění za zmrvené vlasy."
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.