Společnost


Zaplo Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23840Kratke prozvoneni.... Opakovane

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2018, před 7 lety

Josef Kos

Znění stížnosti

Dobry den, v minulem mesici mi volalo nejake cislo od Vasi spolecnosti. Pardon prozvonilo....pote to znamena co??? Volany nezveda telefony??? Trochu divne jednani nnemyslite? Dnes to same. Sedim v kancelari a zazvoni telefon 2......... Zvednu a ticho? A hovor ukoncen?
V tuhle chvilku je jedno zda neco dluzim ci ne, ale jde o princip. Dekuji


Požadované řešení

To necham na managmentu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 17:09, před 7 lety

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu, nebo bez jiného právního důvodu. Pokud si spotřebitel nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje mj. i tel číslo, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dále "nařízení GDPR").

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.