Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Jela jsem vlakem z Havířova do Hranic spojem ve 12:07, který měl 10 minut spoždění. Což mi až tak nevadí, už jsem čekala i 60 minut. Nicméně poslední místo bylo v relax třídě, tak mi nic jiného nezbylo než ten predražený lístek koupit? A co jsem za to dostala? Nic.. Teprve až byl vlak v Ostravě, tak zamnou přišel stevard, že pití došlo. Tak jsem se zeptala aspoň na mošt, který taky podáváte zdarma. Dostalo se mi odpovědi, že ani to tam nemají... Tohle byste ale měli mít zajištěné, obzvláště v takovém horku...
Zásobováni
Když si nemůžete ohlídat, jestli máte dostatek pití, tak si aspoň doplňte v nějakém městě...
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebitelce, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnila reklamaci. Společnost však není povinna vyřídit reklamaci kladně. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.