Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#23842Zrušení objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2018, před 7 lety

Drahoslav Fiala

Znění stížnosti

Dnes okolo 12 hod se mnou operátorka uzavřela objednávku kterou jsem za chvíli chtěl zrušit.Telefon a později ani mail však nefungovali.Jak ji mám zrušit?


Produkt

šlo o vitamínový přípravek a jen o úvodní zaslání za 99 Kč.


Požadované řešení

Ani jeden kontakt nefungoval a produkty ani nechci.Přece ji mohu za 10 min zrušit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 12:45, před 7 lety

Co se týče odstoupení od smlouvy, zde má spotřebitel právo tento nárok využít kdykoliv od objednání zboží až do 14 dnů po jeho převzetí. Uvedené vyplývá z čl. 40 preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU o právech spotřebitelů. Z uvedené směrnice pak vychází naše právní úprava, v daném případě konkrétně § 1829 občanského zákoníku. Právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě je tedy nutné v tomto duchu vykládat.

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží, pokud jej již převzala. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti odstoupení od smlouvy, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Výpověď či odstoupení od smlouvy je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2018 12:54, před 7 lety

Vážený pane Fialo,

byl jste zřejmě osloven jedním z našich externích telemarketingových partnerů, kteří mají na starosti objednávky, nikoliv však rušení nebo zákaznické požadavky, proto se zpět na tel. číslo nelze dovolat.

Pokud chcete objednávku zrušit, měl jste kontaktovat naše zákaznické oddělení a to buď emailem: info.cz@helvetia-dm.com nebo telefonicky: 234 099 888. Tyto kontakty najdete na našich stránkách http://www.helvetia.cz/kontakty/.

Prosíme o zaslání Vašeho telefonní čísla a čísla, ze kterého Vám bylo voláno, abychom mohli objednávku stornovat.

S podzravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2018 14:53, před 7 lety


Drahoslav Fiala

Hodnocení: