Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23844Neoprávněné stažení platby z kreditní karty (po vypovězení smlouvy a členství)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2018, před 7 lety

Michaela Kučerová

Znění stížnosti

Dne 25.4.2018 zakoupila zkušební členství na jeden měsíc u seznamky Academic Singles asi za 156,- na měsíc. Členství i smlouvu jsem dne 7.5.2018 řádně vypověděla zasláním výpovědi poštou o zrušení členství, profilu a vypovězení smlouvy. Dne 26.5.2018 mi následně byly z kreditní karty, kterou jsem platila zkušební členství stažena částka Kč 2247.
Považuji toto za podvodné jednání a požaduji částku zpět vrátit na můj bankovní účet. I jsem to byla dnes reklamovat u své banky jako neoprávněné stržení částky z mé platební karty. Děkuji za vyřízení Michaela


Produkt

Internetová seznamka Academic Singles


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně stržené částky Kč 2247 na můj bankovní účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 12:27, před 7 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 15:27, před 7 lety

ID: WDYXEP79


Dobrý den.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2018 16:42, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den, nejen že jsem Vám posílala výpověď poštou, ale dále jsem Vám psala-upozorňovala v emailu, že jsem výpověď posílala emailem a následně se snažila i poslat faxem, protože email byl nedoručitelný. Jsem zklamána z toho, že člověk zašle výpověď v řádné lhůtě, ale obojí je z Vaší strany zřejmě "zablokované"

[Ticket#2018052610016937] Výpověď smlouvy

Dobrý den,


ale já s tímto nesouhlasím. První výpověď z členství na zkoušku jsem Vám zasílala dne 7.5.2018 emailem, ale vrátilo se mi to jako nedoručilelné, tak jsem to ten samý den byla poslat faxem na České poště, ale tam jim to hlásilo neustále Error, že číslo, které máte uvedené ve VOP neexistuje. Email mám schovaný v Odeslané poště.


A v sobotu 26.5.2018, když mi bylo strženo Kč 2247 jsem byla tak rozhořčena, že jste mi neprávem srazili peníze, z tohoto důvodu jsem napsala emailem novou výpověď, protože jsem si všimla, že jste mi aktivovali Prémiové členství, o kterém jste mne absolutně neinformovali, jak uvádíte ve Vašich VOP, z tohoto důvodu žádám o rychlé vrácení peněz.


Michaela Kučerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 07:35, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2018 12:31, před 7 lety

ID: WDYXEP79


Dobrý den.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě, tj. nejpozději 21.5.2018, zaslala, přepošlete nám prosím na adresu: ''collections@be2.com'' svůj výpovědní email s potřebnou přílohou (tj. uvedený nedoručitelný email), kopii potvrzení o odeslání FAX-u (respektive chybového hlášení, které FAX po nezdařeném odeslání automaticky vydává), či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2018 12:51, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den, v příloze Vám zasílám zmiňovanou výpověď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 18:05, před 7 lety

Stížnost přeřazujme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2018 11:41, před 7 lety

ID: WDYXEP79



Dobrý den.

V uvedené záležitosti Vás bude v nejbližší době kontaktovat Oddělení pohledávek Academic singles,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2018 12:44, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den,

dneska jsem obdržela toto od be2 viz email níže, přitom jsem Vám
dne 1.6.2018 zasílala emailem toto,jak jste požadovali, tak tomu nerozumím a přílohu jsem vkládala i sem na dTest.


---------- Původní e-mail ----------
Od: XX
Komu: collections@be2.com, zakaznickyservis@academic-singles.cz
Datum: 1. 6. 2018 12:59:49
Předmět: Fwd: Re: [Ticket#2018052610016937] Výpověď smlouvy

Přeposílám Vám email, který jsem Vám odesílala 7.5.2018, jak jsem uváděla na dTestu a na dTest jsem vložila výpověď, kterou jsem poslala. Žádám Vás tímto o rychlé vrácení peněz, které byly strženy z mého účtu neoprávněně.

Michaela Kučerová viz email níže


---------- Původní e-mail ----------
Od: XX
Komu: zakaznickyservis@academic-singles.cz
Datum: 7. 5. 2018 08:20:39
Předmět: Výpověď z členství na www.academic-singles.cz

Dobrý den,

tímto dávám výpověď z členství na www.academic-singles.cz

Děkuji za odpověď a rychlé vyřízení

Michaela Kučerová
---------- Původní e-mail ----------

______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: be2 collections
> Komu: X.XX@seznam.cz
> Datum: 04.06.2018 12:26
> Předmět: Re: [Ticket#2018052610016937] Výpověď smlouvy
>
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Bohužel jsme Vaši výpověď ze dne 07.05.2018 doposud neobdrželi.

Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování VIP statusu vypověděla v řádném termínu (např. potvrzení o odeslání faxu, dopisu apod.), pošlete nám ho prosím.

Vpověď bude z naší strany možné ověřit a profil v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.

Pokud nám nedokážete přeposlat orginál výpovědi s prokazatelným datem a adresou jejího poslání na úhradě dlužné pohledávky trváme.


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2018 15:35, před 7 lety

Výpověď spotřebitelka doložila také prostřednictvím komunikace na portálu VašeStížnosti.cz. Jestliže stejně tak přeposlala výpovědní e-mail, není důvod k tomu, aby společnost nadále požadovala zaplacení dlužné pohledávky.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na její vývoj reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2018 00:53, před 7 lety

ID: WDYXEP79


Dobrý den.

Pokud si uživatel nepřeje své Prémiové členství prodlužovat, je toto potřebné vypovědět, a to stanoveným způsobem, který je uživatelům k dispozici v rámci Všeobecných obchodních podmínek, dostupných na naší domovské stránce i přímo v jejich uživatelském profilu a s kterými v rámci své registrace na naší stránce souhlasili (v případě nejasností spojených s realizací Výpovědi mohou uživatelé kdykoliv kontaktovat naše Zákaznické centrum).

Text v emailu v znění ''tímto dávám výpověď z členství na www.academic-singles.cz'' s ohledem na výše uvedené nepovažujeme za platnou formu Výpovědi Prémiového členství,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2018 04:19, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den, výpověď splňuje vše dle Vašich VOP, uvedla jsem vše co požadujete ve vašich VOP v příloze emailu, která byla součástí naší komunikaci zde na dTestu a cituji:

Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Pokud technicky existuje možnost ”podání online výpovědi”, může se výpověď podat také přes odpovídající link na webových stránkách společnosti Academic Singles. Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je v každém případě nutné, aby zákazník v písemné výpovědi čitelnou formou (TISKACÍMI PÍSMENY) uvedl alespoň své úplné jméno, zemi, jejíž služby Academic Singles využívá, svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti Academic Singles a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která mu byla přidělena).

Přijde mi opravdu z Vaší strany neférové jednání i přesto, že klient splní vše co má. Dala jsem řádnou výpověď a žádám Vás tímto o vrácení částky Kč 2247 zpět na můj účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2018 10:02, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2018 16:57, před 7 lety

ID: WDYXEP79


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2018 18:57, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den, bohužel mne nikdo nekontaktoval, poslední mail byl ten, co jsem dávala sem tj. ze dne 4.6.2018 a od té doby mne nikdo nekontaktoval. Požaduji vrácení peněz ve výši Kč 2247 a ráda bych věděla, kdy mi peníze budou navráceny, když byly strženy neoprávněně?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 06:43, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2018 15:46, před 7 lety

ID: WDYXEP79


Dobrý den.

Váš případ byl již předělen na Oddělení pohledávek Academic singles z důvodu vykonání zpětného zúčtovaní(Chargeback).
Vaše Výpověd "Výpověď_be2_pdf.pdf", ta kterou jste zaslala na dTest, nebyla uznána jako validní. Pokud chete aby jsme uznali tuhle Výpověd zpětně, doložte nám prosím následující informace níže jako důkaz, že jste se pokoušela Výpověd zaslat v daném termínu - tedy 7.5.2018. Porotože dne 7.5.2018 nám došla jenom Výpověd písemní bez doloženého souboru, který byl doložen dodatečně az k 1.6.2018. Podotýkáme, že k obnovení došlo dne 21.5.2018. Druhou, řádnou a potvrzenou Výpověd jste nám pak zaslala dne 26.5.2018, tedy až po obnovení Prémiového členství.

Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování Prémiového členství vypověděla v řádném termínu (např. potvrzení o odeslání faxu, dopisu, emailu s přílohou apod.), pošlete nám ho prosím.

Výpověď pak bude z naší strany možné ověřit a profil v souladu s přijatým potvrzením přenastavit.

Pokud nám nedokážete přeposlat originál potvrzení Výpovědi s prokazatelným datem a adresou jejího poslání na úhradě dlužné pohledávky trváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2018 16:58, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den, ano přeposílala jsem Vám email pouze s textem. Jen to jste po mne žádali, že chce vidět datum. Ale dne 7.5.2018 jsem Vám to posílala i s přílohou. Tu přílohu z emailu dne 7.5.2018 jsem vkládala jsem na dTest, aby to bylo jasné a srozumitelné. Žádám Vás o vrácení částky Kč 2247 a email znovu Vám přeposílám. Za to, že máte vše blokované jako fax a email opravdu nemůžu. A přijde mi to z Vaší strany velmi neserizoní jednání. Já jako klient jsem udělala vše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 07:47, před 7 lety

I kdyby došlo k odeslání e-mailu bez přílohy, spotřebitelka tím jasně prokázala vůli nebýt smlouvou dále vázána. I civilní soudy umožňují neúplné podání případně doplnit, takže nevidíme důvod, proč by to nebylo možné v soukromoprávním vztahu.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2018 15:40, před 7 lety

ID: WDYXEP79


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.6.2018 20:50, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den,

paní Hájková z be2 odepsala až dnes, ale zcela řešila jinou záležitost než v komunikaci zde na dTestu ze dne 7.6.2018, cituji: Pokud chete aby jsme uznali tuhle Výpověd zpětně, doložte nám prosím následující informace níže jako důkaz, že jste se pokoušela Výpověd zaslat v daném termínu - tedy 7.5.2018. Porotože dne 7.5.2018 nám došla jenom Výpověd písemní bez doloženého souboru, který byl doložen dodatečně az k 1.6.2018.

To jsem Vám již dokázala již několikrát a navíc podpis není třeba, jak vy neustále požadujete.

Přeposílám email paní Hájkové z dnešního dne viz níže.

Dobrý den paní Hájková,

výpověď byla řádně podepsaná a odeslaná dne 7.5.2018 A to nic nemění na skutečnosti, že na dTestu jsem kopírovala jen tělo mailu, ale Vám jste to znovu přeposílala 1.6.2018 zprávu z 7.5.2018 včetně přílohy, kterou jsem vkládala i na dTest. A další skutečnost je, že i kdyby byla bez podpisu, což nebyla, tak pokud šel smluvni vztah uzavrit on-line a také byl takto bez mého podpisu
uzavřen, pak musi jit i stejnym zpusobem ukoncit (tzn.: vypovedet smlouvu i
zrusit Vase Premiové clenstvi on-line nepodepsaným emailem nebo ze svého
profilu profilu (z profilu to nelze, možnost jsem hledala). A výpověď ze dne 7.5.2018 tam máte , jak uvádítě.A i kdyby došlo k odeslání e-mailu bez přílohy, jasně jsem prokázala vůli nebýt smlouvou dále vázána. I civilní soudy umožňují neúplné podání případně doplnit, takže nevidím důvod, proč by to nebylo možné v soukromoprávním vztahu.


I kdyz jsem kliknutim souhlasila s Vasimi VOP, tak se na mě jako na
spotrebitele vztahuje zákon na ochranu spotřebitele a vy, společnost be2 S.
à.r.l. jako podnikatelsky subekt se jím musite řídit.

Nereagovala jsem z toho důvodu, že uvádíte, že posíláte upozornění, které ve svých VOP jasně uvádíte, že ve zkušebním měsící před prodloužením
Premiového členství budu na jeho prodloužení vaší společností upozorněna.
Toto se ale nestalo, proto jsem brala za samozřejmé, že je náš smluvní vztah ukončen. Jak já můžu vědět, že rozesílate email o ukončení vztahu, když nezasíláte nic ani daňový doklad o zaplacení prvního poplatku za zkušební měsíc, ve kterém by byly uvedeny udaje o vaší společnosti včetně sazby DPH,
tak jak je to dobrým zvykem a naprosto v souladu se vsemi zakony ČR běžně
při zakoupeni jakékoliv služby nebo produktu jak on-line tak klasickou
cestou. Tedy se tak nestalo - vy tedy své VOP sami ani nedodržujete, pokud tvrdíte co tvrdíte. Tak jsem neviděla důvod, proč bych měla kontaktovat Vaše zákaznické centrum do té doby než jste mi neoprávněně strhli dne 26.5.2018 částku Kč 2247, což se mne dost dotklo a proto jsem poslala další výpověď a začala vše s Vaší společností řešit.

K zaplacení dalšího vámi požadovaneho poplatku jsem nebyla vyzvána a
nepřisla mi žádná faktura ani po vašem svévolném stažení poplatku bez mého
vědomí z mé kreditní karty.

Dále: při zakládání profilu na Vaší seznamce lákáte spotřebitele na
zaplaceni poplatku na zkušební měsíc, který odpovidá částce 39 za měsíc, ale když kliknete dále, najednou se ukáže částka Kč 156 s tím, že Kč 39 je týdně, to je další klamavá informace od Vaší společnosti viz příloha.
.

Spotřebitel v domnění, že si zakupuje službu pouze na zkušební dobu jednoho
měsíce za minimalni částku, si ve skutečnosti podle Vás kupuje službu na
ještě další tři měsíce za poplatek, který je několikanásobene vyšší než
polatek za první zkušební měsíc.

O donekonečna se opakujici prolongaci Premiového členství a Smlouvy, což je
velmi zásadní informace, která vysloveně měni skutečnost, na kterou
spotřebitele nalákáte, tedy platbu pouhých Kč 156 na zkušební měsíc, se
spotřebitel dozví až v okamžiku, kdy se prokliká k finálnimu zaplacení
kartou a tato informace je navíc uvedena téměř neviditelně co nejsnáze
přehlédnutelnými malinkými písmenky a špatnou češtinou.

Trochu o fungování Seznamky. Seznamka není funkční, jsou tam uměle vytvořené profily s ilustrativními fotkami, které rozesílá automat. Slibujete, že v seznamce jsou přihlášeni vzdělaní lidé, vždyť je ani neprověřujete. Berete bohužel každého, kdo si zaplatí členství, natož, abyste něco prověřovali. Takže se jedná o klamavou reklamu. Ani s Premiovým
členstvím si nelze prohlížet profily a vybrat si zajímavé protějšky.
Zajímalo by mě, proč ? Vaše profily, které mi podsouváte podle svého
"vkusu", jsou většinou již neaktivní jedinci, kteří odešli z nefunkční
seznamky a neobtěžovali se profil zrušit. Ve vašem jednání je mnoho velmi
diskutabilních a nesprávných záležitostí. Proč nemohu druhému zaslat zprávu
s kontaktem na sebe ? Toto je seznamka ? Nikoli, to je antiseznamka.

Při vzniklém sporu je pro obě strany nejlepší najít co nejdříve rychlé
řešení, na kterém nebude ani jedna strana výrazně ztrátová.

Navrhuji POKUS O SMÍR
i přes výpovědní email ze dne 7.5.2018, ve kterém jasně informuji, že nechci
dále v členství a smlouvě pokračovat a žádám o jeho okamžité vypovězení, i přestože tvrdíte, že v mailu 7.5.2018 jste nenašli můj podpis (i když je v příloze viditelný a jasný a zřetelný), ale navíc není třeba k ukončení smlouvy, tak jsem ochotna uhradit členství od 21.5.-26.5.2018 což je Kč 125, i když jsem již zcela prokazatelně zaslala i
doručila Výpověd členství a smlouvy podepsanou přílohou k emailu, jak ve
vašich VOP (i když logicky neprávně) požadujete.

Upozornuji, že: "Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy
je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv.
překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to
také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího
soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013."

Dále pak: "Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je
možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat
společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v
takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních
prostředků za dané období."

Já jsem prokazatelně doručila výpověd (vlastnoručně podepsanou přílohou k
emailu ) dne 7.5.2018 a další následnou výpověď dne 26.5.2018.
Vaše společnost mi má vrátit poměrnou část zaplacených peněžních prostředků.



Po vyřešení finanční otázky vás
dále žádám o smazání mého profilu včetně všech fotografií a všech stop po
něm. Nechci se již do profilu přihlašovat. Dále požaduji jasné písemné
potvrzení o tom, že Smlouva a Premiové členství bylo ukončeno k 26.5.2018

Pokud souhlasíte se mnou navrhženým řešením, dejte mi prosim vědět.
Pokud bude tato dohoda vámi akceptovaná a dodržená, tím okamžikem jsem
ochotna na veškeré výše uvedené nesrovnalosti, které souvisí jak s vaší
společností, vašimi VOP, tak (ne)fungování podivné až podvodné seznamky,
kterou vaše společnost provozuje, zapomenout a nepodnikat již žádné další
kroky proti společnosti be2 S.a.r.l..

V opačném případě předávám případ na Evropské spotřebitelské centrum



Žádám Vás o vrácení částky ve výši Kč 2247, protože jsem vše řádně splnila.

Kučerová


_____________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: be2 collections
> Komu:
> Datum: 11.06.2018 09:08
> Předmět: Re: [Ticket#2018052610016937] Předmět: Re:
>
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Váš přeposlán email není možné akceptovat z důvodu, že nesplňuje akceptovanou formu podepsané výpovědi.

Výpověď svého Premium členství je možné realizovat zasláním dopisu, FAX-u, respektive jako podepsanou přlohu emailu. Pokud jste měli problém vypovídat Vaše členství, nebo jste po zaslání výpovědi neobdrželi potvrzení o ukončení, měli jste kontaktovat naše zákaznické centrum, které by Vám ochotně asistovalo.

Vaši řádnou výpověď evidujeme dne 26.05.2018, kde nás informujete, že dáváte výpověď v řádné výpovědní lhůtě. Bohužel tato výpověď byla doručena již po tremíne protože Vaše členství již bylo obbnovené.

Pokud jste poslala výpověď 07.05.2018 jako jste nás po čase informovala, proč jste nám tuto výpověď hned nepřeposlala?

Bohužel Váš důkaz o výpovědi nelze akceptovat a na úhradě dlužné pohledávky nadále trváme, tak jak je uvedeno v platební upomínce.

S pozdravem,

Jana Hájková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2018 10:23, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2018 15:24, před 7 lety

ID: 172745927


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.6.2018 18:19, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den,

ano kontaktovalo. Teď čekám, zda mi bankou již budou vráceny slíbené peníze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 09:36, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení navrácení peněžních prostředků a o následné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.6.2018 23:37, před 7 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den, kontaktovala jsem banku, ale bohužel mi zatím peníze navráceny nebyly, dají mi prý vyjádření do 24.7.2018. Poté bych určitě napsala, jak tato "kauza" dopadla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2018 11:29, před 7 lety

Stížnost tedy necháváme otevřenou a přeřazujeme ji zpátky na spotřebitelku, aby mohla po navrácení peněz sdělit výsledek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2018 12:47, před 6 lety


Michaela Kučerová

Dobrý den, tak dne 17.7.2018 mi byla vrácena částka Kč 2247 díky chargebacku a komunikaci se společností be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2018 12:50, před 6 lety

Stížnost opět přeřazujeme na spotřebitelku, aby ji mohla uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.7.2018 12:58, před 6 lety


Michaela Kučerová

Hodnocení: