Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
25.10.2017 jsem zakoupila boty znacky Kappa viz popis nize. Po cca 1 mesici byla zima a nejsou zimní, tak jsem boty ulozila do krabice. V dubnu 2018 jsem je opet zacala nosit. V prubehu dubna se prodrely paty a zacali se parat spicky. V prave bote v podrazce se jeste udelala dira. Proto jsem je 13.05.2018 odnesla do OC Letnany do CCC k reklamaci. Dne 25.05.2018 mne telefonicky vyrozumeli ze je reklamace vyrizena. Tak 26.05.2018 jsem tam sla a dozvedela jsem se, ze reklamace byla zamitnuta z duvodu prani v pracce nebo rucne. Nikdy by jsem boty neprala v pracce, jelikoz mam male dite. Boty byly pry prilis ciste a proto byly udajne vyprane rucne nebo v pracce. To, ze se o botasky staram, jeste neznamena ze je peru. Udajne nejsou vhodne do vody! A co jestli zmoknou? Pry se boty nesmi umyvat ve vode. Zamestnankyne se chovala arogantne a drze. Vedouci prodejny se neunavovala ani prijit. Prisla az na 3x vyzvani! A jeste mne urazela. Vedouci se projevila jako opravdovy znalec, kdyz chytla botu jen tak zbezne do ruky, povedela, ze je prilis mekka a to znamena, ze jsem ji prala. Protoze jsem nechtela podepsat vyrozumneni o reklamaci se kterym nesouhlasim (neni mozne napsat svuj nazor souhlas/nesouhlas s resenim reklamace), tak mi pani vedouci zacala vyhrozovat, ze kdyz jim to nepodepisu, ze mi nevydaji muj majetek (botasky) a budu ho zadrzovat 3 mesice a potom ho zlikviduji. Predem dekuji za radu nebo za reseni.
Cislo reklamace R29621977399, Kod produktu 2220712950013/KAPPA 242130 ROCKET, Rozmer 36, Barva cerno ruzova, Cislo dokladu PAR/004764/1710/2207520, Datum nakupu 25.10.2017, Cena 899.-- CZK
vraceni penez
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Reklamované zboží je ve vlastnictví spotřebitelky a tudíž má povinnost si zboží vyzvednout z ukončeného reklamačního řízení, jinak si může prodejce účtovat skladné. Nesouhlasí-li spotřebitelka se zamítnutím reklamace, může takové vyřízení reklamace rozporovat výše uvedeným způsobem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.